E-commerce funkcie a moduly

Automatizovaný Upsell a Crossell pomocou AI nástrojov

Spustením naša spolupráca pokračuje. Vieme že potrebujete spoľahlivého partnera. Staviame na dlhodobej spolupráci a ďalšom agilnom rozvoji e-shopu. Poskytujeme servisnú zmluvu (SLA) ktorej cieľom je zlepšovanie existujúcich funkcií, integrácia a programovanie nových modulov, SEO optimalizácia, UX a UI optimalizácia, vyhodnocovanie dát a ich ďalšie spracovanie, ale aj pravidelná aktualizácia všetkých komponentov a funkcií.

Okamžitý nárast hodnoty objednávok na e-shope

Automatizovaný upselling a cross-selling pomocou nástrojov umelej inteligencie (AI) predstavuje výkonný spôsob, ako zvýšiť tržby. Nástroje na upselling analyzujú správanie zákazníkov a na základe týchto informácií potom odporúčajú zákazníkom ďalšie produkty alebo služby, ktoré by ich mohli zaujímať.

Cross-selling je zameraný na ponuku doplnkových produktov alebo služieb, ktoré sú relevantné pre zákazníkov. Personalizované a relevantné ponuky posilňujú vernosť k značke a zvyšujú tržby.

Použite rozšírenie pre Magento 2 Cross Sells na zvýšenie počtu spontánnych nákupov, priemernej hodnoty košíka, celkového predaja a spokojnosti zákazníkov. 

Ako využiť výhody Upsell a Crossell v Magento 2?

Používanie rozšírenia Magento 2 na zvýšenie predaja je obojstranne výhodná stratégia na zvýšenie predaja. Zákazníci profitujú z informovanosti o ďalších produktoch s bohatšími funkciami. Zároveň vy profitujete z vyšších celkových predajov. Kľúčom k úspechu upsellingu je ponúknuť blízke alebo úplné náhrady, ktoré dokážu uspokojiť potreby zákazníkov ešte lepšie, aj keď s malým rozdielom v cene. Hlavnou výzvou je prezentovať tovar s vyššou cenou spôsobom, ktorý jasne uvádza, akú dodatočnú hodnotu zákazníci dostanú výmenou za svoje peniaze. Rozšírenie Magento 2 Related Products je nástroj, ktorý dynamicky zobrazuje ponuky súvisiacich produktov na webovej stránke, čím motivuje zákazníkov, aby doplnili svoje objednávky o ďalšie položky.

Automaticky generujte atraktívne personalizované Crossell a Upsell ponuky

Rozšírenie Magento 2 Automaic Related Products je navrhnuté tak, aby analyzovalo záujmy návštevníkov internetového obchodu a zobrazovalo im relevantné Crossell a Upsell ponuky. Je to možné vďaka inteligentnému systému autosugescií, ktorý využíva pravidlá na základe podmienok produktu a pomáha ponúkať zákazníkom len tie tovary, pri ktorých je väčšia pravdepodobnposť, že budú dodatočne zakúpené. 

Skryť „vypredané“ produkty

Pomocou produktov Magento 2 Auto Related Products môžete skryť položky, ktoré nie sú na sklade, a zobraziť len tie položky, ktoré je možné okamžite v e-shope pridať do nákupného košíka a zakúpiť. Pomáha to výrazne zlepšiť zážitok z nakupovania a zodpovedajúcim spôsobom zvýšiť lojalitu vašich zákazníkov.

Maximalizujte zisk poskytovaním výhodných kombinovaných ponúk

Modul Magento 2 Auto Related products je nástroj, ktorý pomáha vytvárať a propagovať špecifické balíky s pevnými alebo percentuálnými zľavami spolu s nastavením a odporúčaním blokov súvisiacich produktov. Zvýšte priemernú hodnotu objednávky v e-shope a tým aj celkový príjem a zároveň vytvorte ponuky s vyššou hodnotou a zdôraznite úspory zákazníkov. Objavte efektívny spôsob, ako zvýšiť priemernú hodnotu košíka a spustiť spontánny nákup. 

Automaticky navrhujte svojim kupujúcim relevantný tovar

Vyberte si, koľko produktov chcete zobraziť, aby ste si zachovali atraktívny vzhľad a jednoduchú orientáciu pre zákazníkov. Sami sa rozhodnite, či manuálne pridané návrhy produktov nahradiť alebo doplniť odporúčaniami modulu. Rozšírenie Magento Auto Cross Sell vám pomáha zarábať viac zobrazovaním súvisiacich produktov, produktov Crossell a Upsell, o ktoré by sa kupujúci mohol zaujímať. Pomocou Crossell môžete zákazníkov podnietiť, aby kupovali produkty, ktoré dopĺňajú ich aktuálny nákup.

Ako môže pomôcť modul Crossell/Upsell products?

  • Viaceré podmienky a flexibilné pravidlá vzťahu k produktu
  • Návrhy s vysokou presnosťou založené na algoritme
  • Automatické generovanie Upsell/Crossell blokov
  • Návrhy položiek na základe správania zákazníkov
  • Odporúčania produktov inšpirované štatistickými prehľadmi
  • Rýchla a jednoduchá konfigurácia
  • Do úvahy sa berie skladová dostupnosť

Čo sú produkty Upsell (krížového) predaja Magento 2?

Produkty súvisiace s krížovým Upsell Magento 2 sú akékoľvek odporúčané položky zakúpené v spojení s hlavným produktom. Táto technika predaja sa používa na to, aby zákazník utratil viac za súvisiace produkty. Položky možno odporučiť na stránke produktu alebo služby, na stránke objednávky alebo v automatickom e-maile po objednávke. 

Zvýšte výnosy zobrazovaním iba skladových položiek

Súvisiace návrhy Crossell a Upsell v Magneto nemajú zmysel ak obsahujú nedostupné položky. Takéto prípady môžu len poškodiť zážitok z nakupovania, pretože zákazníci strácajú čas skúmaním niečoho, čo si nemôžu kúpiť. Pomocou modulu môžete automaticky vylúčiť produkty, ktoré nie sú skladom, zo zoznamu relevantných. 

Na zlepšenie návrhov používajte štatistiky 

Ak chcete zvýšiť relevantnosť automatických návrhov, definujte čas, kedy môže modul zbierať najpresnejšie údaje o návštevníkoch webu. Na základe týchto údajov Magento 2 Cross Sell zobrazí položky, ktoré si vaši zákazníci s najväčšou pravdepodobnosťou pridajú do košíka. 

Uveďte cenové podmienky

Obmedzte zoznam odporúčaných produktov na krížový predaj v porovnaní s produktmi s dodatočným predajom s ohľadom na ich cenu (vyššiu alebo rovnakú ako cena produktu v košíku), aby ste zaistili zvýšenie celkového predaja. 

Kategórie produktov

Môžete sa rozhodnúť, či ponúknete položky zaradené do rovnakej alebo inej kategórie. Môžete napríklad upozorniť na výkonnejší produkt, ktorý je teraz v inej kategórií e-shopu. 

Čo by ste ešte mali vedieť? 
  • Náklady na získanie nového zákazníka sú päť až sedemkrát vyššie ako náklady na udržanie alebo rozšírenie existujúceho zákazníckeho účtu.
  • Existujúci zákazníci s väčšou pravdepodobnosťou zadajú väčšie objednávky a upgradujú na širší mix produktov a služieb.
  • Uistite sa, že zákazníci vedia o všetkých službách a produktoch, ktoré poskytujete. Vytvárajte hodnotné ponuky, ktoré vytvárajú dôveru medzi vašou spoločnosťou a kupujúcimi.
  • Veľké spoločnosti ako Amazon využívajú túto stratégiu tým, že zobrazujú Crossell a Upsell bloky 2-3 krát na stránku, čo generuje až 35 % príjmov.
okamžity narast hodnoty objednavok

Aplikovali sme to na tomto projekte

Čo o nás hovoria klienti

Máte záujem o spoluprácu?

Už s nami spolupracujete?

Office, Weby

Dominik Jusko

Aplikácie

Ivan Kseňák

E-shopy

Šimon Hudák