Ecommerce platformy
Prestashop e-shop
Začnite svoje podnikanie s vysoko flexibilnou platformou Prestashop, ktorá je ideálna pre stredné a rastúce e-shopy.

Prehlbujte svoje online podnikanie s PrestaShopom, ktorý ponúka moderné rozhranie, pokročilé možnosti prispôsobenia webu a integrované funkcionality. Posyktuje špičkové prostredie pre e-commerce biznis a zaisťuje konkurenčnú výhodu na domácom trhu a úspešnú expanziu na zahraničné trhy.
Za roky skúseností sme pripravili balíky modulov a funkcií, ktorými rozširujeme a upravujeme základný Prestashop systém. Máme riešenie pre existujúce obchody s plne rozbehnutým marketingom, ale aj pre začínajúcich online podnikateľov.

3900€
cena už od
15€
mesačné náklady
2 mesiace
doba dodania od
v TOP 5
ecommerce platforiem
S akými funkciami a riešeniami máme skúsenosti?
Prepojenie s ERP systémami
Online marketing a SEO
Automatizovaný Upsell a cross sell pomocou AI nástrojov
Pracujeme s veľkými e-shopmi, odkiaľ vieme že párovať manuálne tisíce produktov manuálne nie je niekedy možné. Automatizujeme odporúčané produkty pomocou AI nástrojov na základe histórie nákupov a aktuálneho správania sa zákazníkov.
Integrácia dopravcov + automatická tlač štítkov pre kuriérov
Prestashop umožňuje jednoduché riadenie a správu doručovania objednávok. Po integrovaní pluginu konkrétneho dopravcu môžete nastaviť automatickú tlač štítkov pre kuriérov pri vytváraní objednávok. Viete si nastaviť pravidlá a preferencie týkajúce sa tlače štítkov, vrátane formátu štítku, jazyka a ďalších možností.
Efektívnejšia komunikácia so zákazníkmi (ticketing systém)
Integrovanie helpdesk riešenia priamo v systéme Prestashop môže byť užitočným krokom pre poskytovanie podpory zákazníkom, riešenie otázok a problémov, a zlepšenie celkovej zákazníckej skúsenosti vo vašom online obchode. Helpdesk riešenie vám umožní sledovať, spravovať a riešiť požiadavky zákazníkov z jedného centralizovaného miesta, v prepojení na objednávky a históriu zákazníka, na jeho reklamácie, faktúry, či dobropisy. To všetko na jednom mieste!
Stabilita systému bez vendor-lock rizika
Multistore pre expanziu do zahraničia
Expanzia s Prestashopom je jednoduchá. Máme skúsenosti s celou strednou Európou, potrebami týchto trhov, vďaka čomu vás na expanziu pripravíme pred tým ako vôbec v krajine začnete predávať. Hlavným zmyslom je mať jeden systém na všetky krajiny a eshopy.
Integrácia platobných brán
Prestashop umožňuje integrovať všetky známe platobné brány. Pri výbere platobnej brány zohľadňujeme: rozsah platobných funkcií, poplatky, technické riešenie inline alebo redirectom, zoznam krajín kde sa bude predávať, konverzný pomer zahraničných platieb a dôveryhodnosť platobnej brány v danej krajine. Najčastejšie integrujeme Global Payments, GoPay, Stripe, Adyen, Paypal, a niekoľko ďalších.
Integrácia fakturačných systémov
B2B pre veľkoobchodných klientov
Inteligentné fulltext vyhľadávanie
Integrácia dát a prepojenia 3. strán
Manažment reklamácií ( RMA )
S Prestashop RMA modulom bude riadenie reklamácii príjemné pre zákazníkov, ale aj pre obsluhu vaších zamestnancov. RMA poskytuje prehľadné prostredia vybavovania reklamácií a výmen, v prostredí administrácie e-shopu, v prepojení na kompletné informácie o zákazníkovi. Vytvárajte hodnotu pre zákazníkov tým, že proces bude transparentný a konzistentný, aby sa zvýšila celoživotná hodnota zákazníka.
Ako tvoríme e-shopy
01
Vstupná analýza vaších požiadaviek - brief
02
Príprava podkladov, prístupy, texty
Po schválení objednávky vám dáme najskorší termín programovania. Do toho termínu je potrebné pripraviť všetky podklady – texty, fotky, produtky, v prípade importov dodať feedy či napojenia na systémy. Samozrejme so všetkým vám pomôžeme a zariadime to.
03
Programujeme prototyp s modulmi a šablónou
Náš grafický dizajnér pripraví UX a UI grafický návrh, prípadne si vyberiete z existujúcich tisícov šablón. Programátori následne integrujú a upravujú všetky potrebné moduly a funkcie tak, aby bol e-shop pripravený na naplnenie produktmi. V tomto štádiu už dostanete živý prístup k „beta verzii“ e-shopu.
04
Prepojíme automatickými dátovými prenosmi
V tejto fáze prepájame e-shop s dátami o produktoch, variantách, sťahujeme obrázky, prípadne zákazníkov a prenesieme históriu objednávok (ak to budete požadovať). Ďalej pripravujeme feedy a exporty, ktoré budete používať, pre slovenských alebo zahraničných kuriérov, porovnávače, agregátory, či affiliate systémy a iné. V tejto fáze integrujeme aj špeciálne požiadavky ako napr. pokročilý fulltext search, alebo automatizované upsell a crossell, či personalizačné nástroje na prácu s dátami o zákazníkoch.
05
Odladenie dát, responzivity, onPage SEO, prepojení
06
Zakúpenie a konfigurácia servera, spustenie e-shopu
Samozrejmosťou fullservisu je u nás prevádzka a správa vhodných serverov, ktoré hostujeme v Nemeckých alebo Slovenských TOP serverovniach. E-shop je takto pripravený na spustenie, v deň D. nastavíme DNS záznamy a e-shop sa spúšťa.
02
Príprava podkladov, prístupy, texty
Po schválení objednávky vám dáme najskorší termín programovania. Do toho termínu je potrebné pripraviť všetky podklady – texty, fotky, produtky, v prípade importov dodať feedy či napojenia na systémy. Samozrejme so všetkým vám pomôžeme a zariadime to.
04
Prepojíme automatickými dátovými prenosmi
V tejto fáze prepájame e-shop s dátami o produktoch, variantách, sťahujeme obrázky, prípadne zákazníkov a prenesieme históriu objednávok (ak to budete požadovať). Ďalej pripravujeme feedy a exporty, ktoré budete používať, pre slovenských alebo zahraničných kuriérov, porovnávače, agregátory, či affiliate systémy a iné. V tejto fáze integrujeme aj špeciálne požiadavky ako napr. pokročilý fulltext search, alebo automatizované upsell a crossell, či personalizačné nástroje na prácu s dátami o zákazníkoch.
06
Zakúpenie a konfigurácia servera, spustenie e-shopu
Samozrejmosťou fullservisu je u nás prevádzka a správa vhodných serverov, ktoré hostujeme v Nemeckých alebo Slovenských TOP serverovniach. E-shop je takto pripravený na spustenie, v deň D. nastavíme DNS záznamy a e-shop sa spúšťa.
Po spustení poskytujeme servis a podporu
Spustením naša spolupráca pokračuje. Vieme, že potrebujete spoľahlivého partnera. Staviame na dlhodobej spolupráci a ďalšom agilnom rozvoji e-shopu. Poskytujeme servisnú zmluvu (SLA) ktorej cieľom je zlepšovanie existujúcich funkcií, integrácia a programovanie nových modulov, SEO optimalizácia, UX a UI optimalizácia, vyhodnocovanie dát a ich ďalšie spracovanie, ale aj pravidelná aktualizácia všetkých komponentov a funkcií.
Prečo si vybrať práve WAME
Odbornosť a skúsenosti:
Sme profesionálny 22 členný tím s viac ako 10 ročnými odbornými znalosťami v oblasti E-commerce. Naším hlavným zameraním sú úspešné E-shopy a mobilné alebo webové aplikácie na mieru.
Kvalita a inovácie:
Hľadáme a navrhujeme inovatívne riešenia podľa vašich potrieb. Na základe dlhoročných skúsenosti sme pripravili rôzne balíky funkcií, ktoré vám ponúkajú efektívne a cenovo dostupné riešenia.
Pracujeme transparentne:
Nad našou prácou máte plnú kontrolu vďaka plne transparentnému projektovému riadeniu agilnou metodikou SCRUM a prístupom k online systému projektového riadenia Teamwork.com
Efektívne a škálovateľné riešenia:
Pri programovaní dodržiavame prísne svetové štandardy, štruktúru a architektúru zdrojového kódu, vďaka čomu môžeme pridávať neobmedzenú funkčnosť dlhé roky so zachovaním jednoduchosti pre vašich užívateľov.
Rozumieme vaším biznis cieľom:
Budete komunikovať s vývojovým tímom ktorého súčasťou je aj projektový manažér so skúsenosťami z ecommerce firiem.
Sme dlhodobý partner, nie dodávateľ
Našim cieľom je win-win spolupráca na dlhé roky, hľadanie spôsobov “ako sa dá” a tiež edukácia Vás aj vaších zamestnancov aby sme si čím detailnejšie rozumeli