
Konfigurovaný pre Slovenský a EU trh
Za roky skúseností sme pripravili balíky modulov a funkcií ktorými rozširujeme a upravujeme základné Magento 2. Máme riešenie pre zabehnuté obchody s plne rozbehnutým marketingom, ale aj pre začínajúcich online podnikateľov. V základe počítajte s platobnou bránou, faktúrami, exportom pre kuriéra, fulltext vyhľadávanie s priebežnými výsledkami vyhľadávania.

Automatizovaný a prepojený na ERP
Pracujeme s veľkými e-shopmi, odkiaľ vieme že párovať tisíce produktov manuálne nie je niekedy možné. Automatizujeme odporúčané produkty na základe histórie nákupov a aktuálneho správania sa zákazníkov, napájame ERP systémy, feedy dodávateľov, parsery dát a mnoho iného.

Pripravený na marketingové kampane
Váš e-shop bude plne pripravený na všetky najčastejšie používané marketingové kampane, Google Shopping, Facebook kampane, Heureku, či Mailchimp. Samozrejme dbáme na onPage SEO, obzvlášť pri existujúcich e-shopoch, aby sa zachovali organické pozície vo vyhľadávačoch. V najvyššom balíku ponúkame aj vernostný a darčekový modul pre vyššiu motiváciu zákazníkov.
Spoznajte náš tím
Toto sme my a náš pracovný priestor. Radi sa Vám predstavíme krátkym videom o našich službách a hodnotách. Príďte nás navštíviť osobne :-)
1. Vstupná analýza vaších požiadaviek - brief
Trvanie: prvý kontakt - zmluva v závislosti od vášho výberového procesu 3-15 dní.
Máme pripravený formulár s dôležitými otázkami na obchodné, technické, dizajnové aj marketingové oblasti e-shopu. Na základe neho vytvoríme cenovú kalkuláciu na všetky potrebné funkcie a moduly
2. Príprava podkladov, prístupy, texty
Trvanie: zrýchlene 5 dní | štandardne 1-3 týždne v závislosti od Vás a 3. strán
Po schválení objednávky Vám dáme najskorší termín programovania. Do toho termínu je potrebné pripraviť všetky podklady - texty, fotky, produtky, v prípade importov dodať feedy či napojenia na systémy. Samozrejme so všetkým Vám pomôžeme a zariadime to.
3. Programujeme prototyp s modulmi a šablónou
Trvanie: zrýchlene 5 dní | štandardne 2 týždne
Náš grafický dizajnér pripraví UX a UI grafický návrh, prípadne si vyberiete z existujúcich tisícov šablón. Programátori následne integrujú a upravujú všetky potrebné moduly a funkcie tak, aby bol e-shop pripravený na naplnenie produktmi. V tomto štádiu už dostanete živý prístup k "beta verzii" e-shopu.
4. Prepojíme automatickými dátovými prenosmi
Trvanie: zrýchlene 10 dní | štandardne 2-3 týždne
V tejto fáze prepájame e-shop s dátami o produktoch, variantách, sťahujeme obrázky, prípadne zákazníkov a prenesieme históriu objednávok (ak to budete požadovať). Ďalej pripravujeme feedy a exporty ktoré budete používať, pre slovenských alebo zahraničných kuriérov, porovnávače, agregátory, či affiliate systémy a iné. V tejto fáze integrujeme aj špeciálne požiadavky ako napr. pokročilý fulltext search, alebo automatizované upsell a crossell, či personalizačné nástroje na prácu s dátami o zákazníkoch.
5. Odladenie dát, responzivity, onPage SEO, prepojení
Trvanie: zrýchlene 3 dni | štandardne 1 týždeň
E-shop je naplnený produktmi, doladíme ich zobrazovanie v šablóne, samozrejme s prihliadaním na desktop, tablet aj mobil. Optimalizujeme zdrojové kódy pre onPage SEO, integrujeme Rich snippety a online marketingové feedy, tracking pixely, GA, GTM, Google search console, Hotjar a iné.
6. Zakúpenie a konfigurácia servera. Spustenie e-shopu
Trvanie: 2 dni
Samozrejmosťou fullservisu je u nás prevádzka a správa vhodných serverov, ktoré hostujeme v Nemeckých alebo Slovenských TOP serverovniach. Celý server optimalizujeme pre potreby systému Magento 2, ktorý je pomerne náročný na zdroje. E-shop je takto pripravený na spustenie, v deň D. nastavíme DNS záznamy a e-shop sa spúšťa.
Nasleduje: údržba/servis, podpora, aktualizácie, ďalší vývoj
Spustením naša spolupráca práve len začína. Vieme že potrebujete spoľahlivého partnera, preto je Vám náš tím dostupný nonstop. Staviame na dlhodobej spolupráci a ďalšom agilnom rozvoji e-shopu. K tomu môžeme uzatvoriť servisnú zmluvu (SLA) a plánovať nasledujúce termíny na programátorské práce, ktorých cieľom je zlepšovanie existujúcich funkcií, integrácia a programovanie nových modulov, SEO optimalizácia, UX a UI optimalizácia, vyhodnocovanie dát a ich ďalšie spracovanie, alebo ďalšia automatizácia ktorou šetríte ľudské zdroje.
Klienti
Čo o nás hovoria partneri
Chceme sa odlišovať od iných. 100% spokojnosťou naších klientov pre ktorých sme dôležitým partnerom v ich biznise!
Moje očakávania boli splnené na 100%, z čoho vyplýva, že určite plánujem ďalšiu spoluprácu, a budem Vás odporúčať svojim známym.
Ing. Ondrej Reiter LEAN špecialista
Na spoločnosť WAME sme sa obrátili s myšlienkou vytvoriť prívetivú mobilnú aplikáciu, ktorá našim zákazníkom zjednoduší objednávanie našich služieb. Naše očakávania boli splnené, aj keď sme spolu zažili aj časovo náročnejšie chvíle. Vnímame to však ako súčasť hektického pracovného prostredia. Je to naša prvá aplikácia, ktorej prínosom pre nás bolo množstvo nových informácií z “vášho” prostredia vývoja aplikácií. Už teraz plánujeme zopakovať spoluprácu a určite Vaše služby odporučíme aj ostatným
Marcel Minarič CEO, SimplyGO
Firma WAME s.r.o. je z môjho pohľadu firmou s rýchlou dynamikou rozvoja. Pracovný tím je zložený z odborníkov, ktorí skutočne vedia čo robia a robia to dobre. Pracovali sme spolu na jednom menšom projekte a jednom veľkom projekte, ktorý sme za prijateľnú dobu dotiahli do finálneho konca.
Adrián Zuščin CEO, Acreativ
Webový portál pracovných ponúk pre švajčiarsky trh s automatickým importom dát z partnerských aj nepartnerských webov pomocou online Scrapera. WAME s.r.o. zabezpečuje kompletný vývoj a realizáciu z informačného hľadiska. Táto spoločnosť sa stala cenným partnerom, ktorý mimoriadne plní svoje úlohy, pre každý problém nájde vhodné riešenie a je projektu zaviazaný. Týmto ďakujeme nášmu IT partnerovi za doterajšiu vykonanú prácu a želáme spoločnosti a WAME tímu naďalej mnoho úspechov a veľa nových spokojných zákazníkov.
Marián Billý CEO, Jobtumm
Firma WAME s.r.o. je flexibilná a prístupná k novým projektom a nápadom. Profesionálnym prístupom mi pomohli vytvoriť aplikáciu, ktorá ešte na trhu nebola a snažíme ja ju dotiahnuť do dokonalosti. Oceňujem hlavne komunikáciu, ústretovosť a individuálny prístup k zákazníkovi. Som spokojný zákazník.
Maroš Jurkovič CEO, E-blok
V roku 2020 spoločnost' WAME s.r.o. vytvorila podľa našej objednávky (po vykonaní prieskumu trhu, kde jednoznačne zvíťazila s najlacnejšou cenovou ponukou) informačný portál pre pripravovaný integrovaný dopravný systém Prešovského a Košického samosprávneho kraja. Na základe niekoľko mesiacov trvajúcej spolupráce môzme túto firmu rozhodne odporučit ako poctivého a kvalitného dodávatela pre oblasť tvorby webových portálov.
Milan Škorupa konateľ, IDS Východ
So službami som bol veľmi spokojný. Od začiatku spolupráce bola skvelá komunikácia, rýchlosť dodania, testovanie až po nasadenie. Určite Vás budem odporúčať a tiež sa tešiť na prípadnú ďalšiu spoluprácu.
Martin ValacsaiCEO, Magazines s.r.o.
Ďakujem tímu spoločnosti WAME za profesionálny prístup pri tvorbe web stránky. Predovšetkým oceňujem vašu kreativitu, flexibilitu, pohotovosť a ústretovosť. Bolo mi potešením s vami spolupracovať. Prajem vám veľa úspechov a spokojných klientov.
MUDr. Eva Bednárová lekár, OPTITOM s.r.o.
Objednali sme si Web stránku, hosting a transfer mailových adries do Websupportu. Spolupráca prebiehala bez problémov. Naše požiadavky boli zapracované veľmi rýchlo. Naša stránka www.qel.sk vyzerá veľmi profesionálne na PC aj v mobile. V krátkej dobe plánujeme aj e-shop a určite sa obrátime na WAME
Martin Kušnír CEO, QEL