E-commerce funkcie a moduly
Manažment reklamácií (RMA)
S rozšírením RMA bude riadenie reklamácii príjemné pre zákazníkov, ale aj pre obsluhu vašich zamestnancov. RMA poskytuje prehľadné prostredia vybavovania reklamácií a výmen v prostredí administrácie e-shopu, v prepojení na kompletné informácie o zákazníkovi. Vytvárajte hodnotu pre zákazníkov tým, že proces bude transparentný a konzistentný, aby sa zvýšila celoživotná hodnota zákazníka.
Podrobný popis riešenia
Manažment reklamácií je dôležitou súčasťou každého e-shopu a zároveň mu pomáha budovať dôveru a lojalitu zákazníkov. RMA je proces, ktorý sa používa na správu a riešenie reklamácií a vráteného tovaru. Jeho cieľom je zabezpečiť efektívne a profesionálne vybavenie reklamácií. Efektívny proces Magento 2 RMA má pozitívny vplyv na spokojnosť zákazníkov, ich užívateľskú skúsenosť a celkový obchodný úspech spoločnosti.