Dizajn orientovaný na zákazníka
Kvalitné riešenie a dizajn s ohľadom na UX a UI sú základom úspechu každého e-shopu. Vytvorili sme príťažlivý dizajn na mieru, ktorý zjednodušil orientáciu a prístupnosť e-shopu. Pri tvorbe grafiky sme kládli veľký dôraz na responzivitu a nákupný proces, nakoľko užívatelia častejšie pristupujú na e-shop z mobilných zariadení.
BOSP – SHOP ROKU 2021
BOSP je značkou obuvi od výrobcu Obuv – špeciál, s.r.o. z Bardejova a v roku 2021 sa stal shop roku v kategórii CENA KVALITY: OBUV, čomu výrazne dopomohol aj nový dizajn e-shopu. Táto firma nadviazala na dlhoročnú tradíciu výroby obuvi v Bardejove. Značka BOSP zastrešuje okrem taktickej obuvi, policajnej obuvi a vojenskej obuvi aj hasičskú obuv, pracovnú obuv, trekovú, či lesnícku obuv. Od roku 2015 sa venujú aj online predaju. Základným predmetom spolupráce bol e-shop na mieru, postavený na platforme CMS WAME admin a táto spolupráca v rámci vývoja e-shopu pokračuje dodnes.
Vlastný darčekový modul
V úvode mal klient požiadavku, aby systém automaticky pridával zadarmo ponožky ku každému páru topánok. Keďže majú ponožky veľkostné varianty a taktiež aj topánky, tak bolo nutné vyriešiť podmienky priradzovania správnej veľkosti. Bol vytvorený konfigurátor, v ktorom je možné pridať darčekový produkt, alebo produkt so zvýhodnenou zľavovou sumou na konkrétny typ kategórie, produkty, alebo produkty podľa parametrov. Takýto produkt môže byť pridaný pre každú vyhovujúcu položku objednávky, len raz pre každú položku objednávky, alebo len raz pre celú objednávku.
Prepojenie e-shopu s ERP od Softip
BOSP na začiaktu využívali interne vyvinutý skladový systém a pre účtovníctvo využívali ERP systém od Softip-u. Cieľom bolo automatizovať procesy a minimalizovať čas synchronizácie, v dôsledku toho klient prešiel postupne pod jeden systém od Softip-u. Objednávka je po vytvorení odoslaná do systému Softip a spätne sa zo Softip-u do e-shopu dostane aktuálny stav skladu. Vytvorená faktúra v Softipe sa prenesie do eshopu a spustí automatizáciu, ktorá zmení stav objednávky a následne odošle zákaznikovi informačný email o zmene stavu objednávky.
Systém na príjem reklamácií a vrátenie tovaru
Vytvorením vlastného riešenia reklamácii sme zautomatizovali proces zadávania a vybavovania reklamácii. Doposiaľ v BOSP-e využívali reklamačné tlačivo dodávané ako príloha emailu po odoslaní objednávky. Klient ponúka službu prvej výmeny obuvi zadarmo, prípadne výmenu za iný druh tovaru, zákonné vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu, 2 ročnú lehotu na reklamáciu a taktiež aj pozáručný servis.
V prehľadnom prostredí sa po vyplnení ID objednávky a emailu, ktorý bol použitý pri vytvorení objednávky zobrazí formulár, v ktorom zákazník vidí koľko dní mu ešte ostáva pre využitie služieb. Môže si vyberať z tovaru a veľkostí, ktoré sú aktuálne na sklade. V prípade reklamácie, alebo pozáručného servisu je možné napísať dôvod reklamácie, alebo popis závady a tiež je možné pridať detailné fotky, na ktorých je vidieť problém s tovarom. Vďaka týmto informáciám je možné zhodnotiť, koľko bude daná oprava stáť.
V prípade ak nie je možné tovar opraviť, zákazník má na výber viacero možností. Jednou z možností je zaslnaie zľavového kupónu na ďalší nákup, ďalšou možnosťou je zaslanie nového nepoškodeného tovaru, alebo vrátnie peňazí na účet.
Automizácia vybavovania objednávok
V BOSP-e využívajú služby kurierskej spoločnosti DPD, kde sme automatizovali proces prepojením cez API. Stlačením tlačidla – vytlačiť štítok sa spustí automatizácia, ktorá odošle informácie do DPD, odkiaľ sa nám vráti štítok (ten je vytlačený na tlačiarni), zmení sa stav objednávky a zákaznikovi je odoslaný informačný email s tým, že tovar je pripravený na expedovanie, zároveň zasielame odkaz na trackovanie balíka. Počas doručovania balíka je možné sledovanie informácie o priebehu doručovania, čím je možné získať dátum a čas dodania tovaru zákazníkovi. Pri vybavovaní reklamácie je možné tieto informácie využiť.
Expanzia na zahraničný trh
Od začiatku spolupráce sa značka BOSP rozšírila už do 2 ďalších európskych krajín. Expanduje na český a poľský obchodný trh. Pri expanzii netreba zabudnúť na nastavenie domény, DPH, fakturačných a kontaktných údajov, marketingové nástroje, prerátavanie sumy/cien produktov, či na dopravu a platby.