Softwarové riešenia

Rezervačný a plánovací systém

Webový systém pre správu rezervácií a plánovania termínov v službách predstavuje nástroj, ktorý obchodným zástupcom umožňuje dôkladne monitorovať a vyhodnocovať zákazky s ohľadom na ich dôležitosť a hodnotu pre firmu. Tento systém zhromažďuje a analyzuje dáta o rezerváciách a zákazkách, poskytuje prehľad o finančných príjmoch, prioritizuje klientov na základe histórie a zvyšuje schopnosť plánovať a optimalizovať vyťaženosť zamestnancov. Výsledkom je zlepšené rozhodovanie o investovaní zdrojov do jednotlivých zákaziek, zvýšenie efektivity obchodných operácií a dosiahnutie optimálneho pomera medzi dôležitosťou zákaziek a výkonnosťou firmy.

Systém a aplikácia, ktoré vyhodnocujú prioritu zákaziek, vyťaženosť zamestnancov a optimalizujú výkonnosť firmy

Rezervačné a plánovacie systémy zjednodušujú jednotlivcom a organizáciám procesy rezervácií a plánovania, koordináciu stretnutí a riadenie časového harmonogramu, čím zlepšujú efektivitu podnikania a zvyšujú spokojnosť ich používateľov. Využívajú sa v rôznych odvetviach ako cestovný ruch, revízne a servisné služby, ubytovacie a stravovacie služby, wellness… Plánovacie systémy dokážu vyhodnocovať dôležitosť zákaziek, priorizovať klientov na základe histórie, a tak dosiahnuť optimálny pomer medzi dôležitosťou zákaziek a výkonnosťou firmy.

Poskytujú užívateľom kompletné a prehľadné informácie o zákazkách o pláne jednotlivých zákazok v čase, o počte zákazok v daný deň, informácie o type zákazky a jej lokalizáciu spolu s informáciami o zákazníkovi.  Zjednodušujú komunikáciu medzi zákazníkmi a spoločnosťou. Takýto prehľad umožňuje plánovať a vykonávať prácu efektívne bez zbytočných chýb

Veľké množstvo funkcií zlepšuje a urýchľuje celý proces rezervácie a plánovania zákaziek

  • Plánovač zákaziek: Umožňuje rýchlo a jednoducho spravovať zákazky. Prehľad s kalendárom prepojeným na konkrétneho zákazníka, adresu, zariadenie a presné informácie o zákazke.
  • Správa užívateľov: Rôzne typy užívateľov od admina po zamestnanca z ktorých každý rôzne úrovne prístupu a oprávnení.
  • Správa zákazníkov: Databáza kontaktov, adries zákazníkov a ich interakcií s vašou spoločnosťou.
  • Hodnotenia zákazníkov: Pomáhajú budovať dôveru, zlepšujú kvalitu služieb.
  • Stav zákaziek: Riadenie stavu zákaziek s prehľadným farebným odlíšením na automatizáciu úloh.
  • Protokoly k zákazkám: Preddefinovaný checklist z ktorého sa automaticky generuje protokol ku konkrétnej zákazke s digitálnym podpisom klienta.
  • Revízia: Detaily o revízii, predvolený checklist s možnosťou doplniť ďalšie body, súpisku položiek prác a dielov s cenami, nahrávanie fotografií a možnosť fotodokumentácie.
  • Vystavenie faktúry: Systém umožňuje priamo vytvoriť faktúru pre zákazníka cez fakturačný nástroj Superfaktúra a podpis klienta priamo v aplikácii.
  • Servisný úkon: Informácie o vykonanom servise. Záznam pre vás aj pre vášho zákazníka (typ servisu ako výber z možností, poznámky, súpiska položiek prác a dielov, fotky, podpis zákazníka, vystavenie faktúry cez Superfaktúru z položiek a dielov).
  • Hromadný import zákaziek v Exceli.
  • Export kalendára do telefónu pre každého technika/pracovníka.
  • Tlač protokolov z PDF.
  • SMS notifikácie zákazníkov deň pred zákazkou.
  • Automatické označovanie nedokončených servisov.
  • Automatické pripomienky – servis po roku.
  • Logovanie zmien.
  • Reporting s filtráciou.
  • Zápis odovzdávania peňazí zo dňa.
  • Funguje aj offline: Po pripojení na internet nastáva okamžitá online synchronizácia.

Aplikovali sme to na tomto projekte

Čo o nás hovoria klienti

Máte záujem o spoluprácu?

Už s nami spolupracujete?

Office, Weby

Dominik Jusko

Aplikácie

Ivan Kseňák

E-shopy

Šimon Hudák