Softwarové riešenia
Rezervačný a plánovací systém
Webový systém pre správu rezervácií a plánovania termínov v službách predstavuje nástroj, ktorý obchodným zástupcom umožňuje dôkladne monitorovať a vyhodnocovať zákazky s ohľadom na ich dôležitosť a hodnotu pre firmu. Tento systém zhromažďuje a analyzuje dáta o rezerváciách a zákazkách, poskytuje prehľad o finančných príjmoch, prioritizuje klientov na základe histórie a zvyšuje schopnosť plánovať a optimalizovať vyťaženosť zamestnancov. Výsledkom je zlepšené rozhodovanie o investovaní zdrojov do jednotlivých zákaziek, zvýšenie efektivity obchodných operácií a dosiahnutie optimálneho pomera medzi dôležitosťou zákaziek a výkonnosťou firmy.
Systém vyhodnocuje dôležitosť zákaziek čím zvyšuje ziskovosť a výkonnosť firmy
Rezervačné a plánovacie systémy zjednodušujú jednotlivcom a organizáciám procesy rezervácií a plánovania, koordináciu stretnutí a riadenie časového harmonogramu, čím zlepšujú efektivitu podnikania a zvyšujú spokojnosť ich používateľov. Využívajú sa v rôznych odvetviach ako cestovný ruch, revízne a servisné služby, ubytovacie a stravovacie služby, wellness… Plánovacie systémy dokážu vyhodnocovať dôležitosť zákaziek, priorizovať klientov na základe histórie, a tak dosiahnuť optimálny pomer medzi dôležitosťou zákaziek a výkonnosťou firmy.
Poskytujú užívateľom kompletné a prehľadné informácie o zákazkách o pláne jednotlivých zákaziek v čase, o počte zákaziek v daný deň, informácie o type zákazky a jej lokalizáciu spolu s informáciami o zákazníkovi. Zjednodušujú komunikáciu medzi zákazníkmi a spoločnosťou. Takýto prehľad umožňuje plánovať a vykonávať prácu efektívne bez zbytočných chýb.
Veľké množstvo funkcií pre jednoduchý proces rezervácie a plánovania zákaziek
- Plánovač zákaziek: Umožňuje rýchlo a jednoducho spravovať zákazky. Prehľad s kalendárom prepojeným na konkrétneho zákazníka, adresu, zariadenie a presné informácie o zákazke.
- Správa užívateľov: Rôzne typy užívateľov od admina až po zamestnanca z ktorých každý má rôzne úrovne prístupu a oprávnení.
- Správa zákazníkov: Databáza kontaktov, adries zákazníkov a ich interakcií s vašou spoločnosťou.
- Hodnotenia zákazníkov: Pomáhajú budovať dôveru, zlepšujú kvalitu služieb.
- Stav zákaziek: Riadenie stavu zákaziek s prehľadným farebným odlíšením na automatizáciu úloh.
- Protokoly k zákazkám: Preddefinovaný checklist z ktorého sa automaticky generuje protokol ku konkrétnej zákazke s digitálnym podpisom klienta.
- Revízia: Detaily o revízii, predvolený checklist s možnosťou doplniť ďalšie body, súpisku položiek prác a dielov s cenami, nahrávanie fotografií a možnosť fotodokumentácie.
- Vystavenie faktúry: Systém umožňuje priamo vytvoriť faktúru pre zákazníka cez fakturačný nástroj Superfaktúra a podpis klienta priamo v aplikácii.
- Servisný úkon: Informácie o vykonanom servise. Záznam pre vás aj pre vášho zákazníka (typ servisu ako výber z možností, poznámky, súpiska položiek prác a dielov, fotky, podpis zákazníka, vystavenie faktúry cez Superfaktúru z položiek a dielov).
- Hromadný import zákaziek v Exceli.
- Export kalendára do telefónu pre každého technika/pracovníka.
- Tlač protokolov z PDF.
- SMS notifikácie zákazníkov deň pred zákazkou.
- Automatické označovanie nedokončených servisov.
- Automatické pripomienky – servis po roku.
- Logovanie zmien.
- Reporting s filtráciou.
- Zápis odovzdávania peňazí zo dňa.
Aplikácia funguje aj offline: Po pripojení na internet nastáva okamžitá online synchronizácia.
Kde sme plánovací a rezervačný systém použili?
- Rezervačný a plánovací systém pre lekárov
- Aplikácia pre servisných technikov
- Aplikácia a systém na plánovanie zákaziek pre revíznych technikov
- Mobilná aplikácia na správu rezervácií
- Plánovanie a rezervácia jázd pre taxislužby
- Rezervácia ubytovania
- Rezervácie služieb
- Plánovanie zákaziek pre technikov
- Aplikácia pre vodárov
- Aplikácia pre kúrenárov
- Aplikácia pre mechanikov
- Aplikácia pre oprávarov
- Aplikácia pre elektrikárov
- Aplikácia pre plynárov