Kto je najlepsinabytok?
Spoločnosť Najlepší nábytok vznikla v roku 2010 a odvtedy pomáha svojím zákazníkom zariadiť domov podľa svojich predstáv. E-shop sa zameriava na predaj nábytku a bytových doplnkov. Ponúka rozmanitý dizajn nábytku, ktorý uspokojí široké škály svojich zákazníkov. Projekt začínal ako štandardná výmena staršieho eshopového riešenia za nové, konkrétnejšie z Magento1 na Magento2.
Jednoduchá a bezpečná platba
V pôvodnom riešení e-shopu chýbala možnosť platenia kartou, či cez internet banking. Vznikla spolupráca medzi klientom a platobnou bránou Besteron. Besteron patrí medzi najpoužívanejšie platobné brány v slovenských e-shopoch. Spĺňa tie najprísnejšie bezpečnostné štandardy. Zároveň e-shop ponúka aj nákup na splátky od Ahoj.
Marketingové možnosti
Od konfigurovateľných zliav produktov až po Google enhanced ecommerce tracking pre detailnejšie sledovanie zákazníkov a konverzií na úrovní produktov, košíka či objednávky. Mnoho možností pre vytváranie podmienok pre zľavové kupóny, vernostný systém, darčekový modul, Facebook pixel tracking a Facebook feed, to všetko sú technológie pre zvyšovanie konverzného pomeru e-shopu najlepsinabytok.sk.
Efektívnejšia správa objednávok
Majitelia e-shopu vedia, že sprocesovanie objednávky pre zákazníka môže byť časovo náročné. Preto sme pre najlepsinabytok.sk uľahčili zadávanie údajov o objednávkach do systému kuriérskej spoločnosti GLS, cez tzv. Export pre kuriéra. Tento export je nakonfigurovaný tak, aby ho už stačilo len nahrať do systému kuriérskej spoločnosti GLS. Po nahraní tohto súboru sa v systéme objavia všetky údaje o zásielke, ako aj odosielateľovi a systém Vám ponúkne možnosť tlače štítkov, ktoré nalepíte na balíky.
Konfigurovateľné produkty podľa potrieb zákazníka
Najlepsinabytok.sk vždy vychádzal zákazníkom v ústrety a dával im možnosť vybrať si sedaciu súpravu či kreslo presne podľa svojich individuálnych potrieb. Vytvorili sme online katalóg tzv. Vzorkovník látok. Náš konfigurátor umožňuje pri pridaní produktu do košíka zadať vzor a číslo látky.
Zaradená najvyššia rýchlosť
Rýchlosť je dôležitou metrikou pre postavenie vo vyhľadávaní Google. Okrem nižšej návštevnosti však pomalá stránka prináša aj zvýšenie okamžitých odchodov a pomalé načítanie prehliadaných stránok môže zákazníka odradiť aj počas nákupu. Rýchla stránka tak nielen priamo prináša zákazníkov vyššou pozíciou vo vyhľadávaní, ale následne si týchto zákazníkov udrží až kým nenakúpia. Väčšia rýchlosť má vplyv aj na lepší zážitok zákazníka.