E-commerce funkcie a moduly

Efektívnejšia komunikácia so zákazníkmi (ticketing systém)

Integrovanie helpdesk riešenia priamo v systéme Magento 2 môže byť užitočným krokom pre poskytovanie podpory zákazníkom, riešenie otázok a problémov, a zlepšenie celkovej zákazníckej skúsenosti vo vašom online obchode. Helpdesk riešenie vám umožní sledovať, spravovať a riešiť požiadavky zákazníkov z jedného centralizovaného miesta, v prepojení na objednávky a históriu zákazníka, na jeho reklamácie, faktúry, či dobropisy. To všetko na jednom mieste!

Podrobný popis riešenia

Implementácia ticketing systému v spoločnosti vedie k efektívnejšej komunikácii so zákazníkmi, rýchlejšiemu riešeniu zákazníckych problémov a zlepšeniu celkového zážitku so službami firmy. Poskytuje jednotné miesto, kde zákazníci môžu zasielať svoje požiadavky a otázky. Zabezpečuje transparentnosť a zodpovednosť voči zákazníkom. Umožňuje priradiť prioritu k jednotlivým požiadavkám a riadiť tak tok práce v spoločnosti.

Aplikovali sme to na tomto projekte

Čo o nás hovoria klienti

Máte záujem o spoluprácu?

Už s nami spolupracujete?

Office, Weby

Dominik Jusko

Aplikácie

Ivan Kseňák

E-shopy

Šimon Hudák