E-commerce funkcie a moduly
Efektívnejšia komunikácia so zákazníkmi (ticketing systém)
Integrovanie helpdesk riešenia priamo v systéme Magento 2 môže byť užitočným krokom pre poskytovanie podpory zákazníkom, riešenie otázok a problémov, a zlepšenie celkovej zákazníckej skúsenosti vo vašom online obchode. Helpdesk riešenie vám umožní sledovať, spravovať a riešiť požiadavky zákazníkov z jedného centralizovaného miesta, v prepojení na objednávky a históriu zákazníka, na jeho reklamácie, faktúry, či dobropisy. To všetko na jednom mieste!
Podrobný popis riešenia
Implementácia ticketing systému v spoločnosti vedie k efektívnejšej komunikácii so zákazníkmi, rýchlejšiemu riešeniu zákazníckych problémov a zlepšeniu celkového zážitku so službami firmy. Poskytuje jednotné miesto, kde zákazníci môžu zasielať svoje požiadavky a otázky. Zabezpečuje transparentnosť a zodpovednosť voči zákazníkom. Umožňuje priradiť prioritu k jednotlivým požiadavkám a riadiť tak tok práce v spoločnosti.