Blog

Prečo nebojovať o zákazníka cenou?

Ste majiteľom eshopu a práve rozmýšľate, aký ďalší výpredaj by ste spustili, aby ste mali čo najviac objednávok?

 

Pravdepodobne patríte do skupiny ľudí, ktorá si myslí, že zákazníci idú hlavne po najnižšej cene. Ak chcete, aby váš eshop zarábal, mali by ste túto skupinu rýchlo opustiť. 

Prečo nebojovať o zákazníka cenou?

Ako programátori klimatizáciu montovali

Pred pár dňami v rádiu spomínali, že v SHMÚ sa rozhodli zrušiť júl a preto máme naďalej jún s tým, že číslo dňa sa ďalej počíta podľa hodnoty na teplomeri. Tak sme sa 37. júna rozhodli, že máme dosť a ideme klimatizovať.

Ako programátori klimatizáciu montovali

Je open source eshop riešením pre všetkých?

Široká ponuka dostupných open source systémov na vytvorenie, správu a prevádzkovanie e-shopu asi ešte nikdy nepriala podnikateľským možnostiam tak ako dnes. Na webe sa dá nájsť veľké množstvo rôznych typov systémov. Je však toto riešenie vhodné pre každého len preto, lebo prevláda názor, že je zadarmo? Aké sú teda možnosti?

Je open source eshop riešením pre všetkých?

Ako pripraviť text, ktorý predáva

Písať text o písaní textu dá zabrať. Minimálne preto, že jeho forma by mala korešpondovať s odporúčaniami v ňom.

Ako pripraviť text, ktorý predáva

Budujte si stránku na facebooku poctivo

Pri správe facebookových stránok choďte už od začiatku na kvalitu a nie na kvantitu. Nenechajte sa zlákať na rýchle získanie fanúšikov - napríklad zdieľacími súťažami. Uškodíte si.

Budujte si stránku na facebooku poctivo

Ako na newsletter #2 - Dodržujte etiku

Zasielať zákazníkovi newsletter preto, lebo neodškrtol na deviatej strane obchodných podmienok nesúhlas so súhlasom na nesúhlas so zasielaním noviniek nie je najlepšou stratégiou, ako si eticky tvoriť funkčnú databázu, ktorá má priniesť reálne objednávky.

Ako na newsletter #2 - Dodržujte etiku


WAME Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek