Blog

Ako správne vytvoriť url adresu s ohľadom na SEO

Sú vaše url adresy v poriadku zo SEO hľadiska? Obsahujú podstatné kľúčové slová?

Zahrnutie podstatného slova do url adresy vie výrazne pomôcť pri dosiahnutí lepšieho umiestnenia vo výsledkoch vyhľadávania. Pre vaše SEO je vždy lepšie uvádzať url v tvare vašadomena.sk/kľúčové-slovo, ako vašadomena.sk/clanok-12

Ako správne vytvoriť url adresu s ohľadom na SEO

5 bežných chýb, pre ktoré nemáte web na prvej strane

Trápi vás, že na prvej strane v Google sa nachádza len vaša konkurencia, no váš web sa vám tam nedarí dostať? 

 

Medzi najčastejšie otázky klientov patria “ako to robia?” a “čo je zlé na mojom webe, že sa tam nevie dostať?”.

5 bežných chýb, pre ktoré nemáte web na prvej strane

11 rád, ako vo vianočnom období vyťažiť z eshopu maximum

Nie je žiadnym tajomstvom, že november a december sú (nie iba) pre eshopy najziskovejšie mesiace. Nie je nič jednoduchšie, ako na stránku implementovať vianočný výpredaj, ktorý obvykle končí týždeň pred Vianocami, aby sa tovar stihol doručiť.

 

Každopádne, ešte vždy nie je neskoro na implementáciu zmien, ktoré obraty môžu ešte zvýšiť. A koniec koncov, čo funguje pred Vianocami, funguje aj po celý zvyšok roku.

11 rád, ako vo vianočnom období vyťažiť z eshopu maximum

6 krokov k úspešnej SMS kampani

Emaily sa čítajú jednorázovo. Navyše si vyberáme, ktorý otvoríme, a ktorý letí rovno do koša. Narozdiel od mailu majú smsky dve veľké výhody: čítajú sa hneď a čítajú sa všetky.

 

Tento fakt netreba zneužívať a sms-kampane treba posielať len vtedy, ak je ponuka naozaj výnimočná. V opačnom prípade veľa ľudí naštvete...

6 krokov k úspešnej SMS kampani

7+1 krok, ako spraviť váš obsah atraktívnejším

Je váš obsah jednoduchý na prezeranie? Alebo ho tvorí len kopec neprívetivých odstavcov plných neštrukturovaného textu?

Podľa štatistík až 79% návštevníkov texty scannuje miesto toho, aby ich celé prečítali. Ste na tento fakt pripravení?

7+1 krok, ako spraviť váš obsah atraktívnejším

7 hlúpych chýb v email marketingu

Sú vaše emailové kampane optimalizované pre mobilné zariadenia?

S počtom otvorení emailov na mobilných zariadeniach, ktorý je vyšší, ako kedykoľvek predtým je optimalizácia kľúčovým faktorom k pozitívnym výsledkom. Pamätajte, príjemca, ktorý si otvorí email na mobile a nevie ho tam prečítať, si už váš email na desktope neotvorí.

 

Prinášame vám preto zoznam najzákladnejších chýb, ktorým sa treba pri tvorbe kampane vyhnúť.

7 hlúpych chýb v email marketingu

5 rád, ako znížiť mieru okamžitých odchodov

Na úvod musíme povedať, že miera okamžitých odchodov veľmi závisí od typu stránky, či obsahu, ktorý máte na webe. Mať 70% mieru odchodov na jednostránkovej Landing page nie je to isté, ako mať 70% mieru odchodov v eshope.

5 rád, ako znížiť mieru okamžitých odchodov

7 tipov, ako lepšie písať

Venujete sa písaniu a chcete byť stále lepší? Pozrite si našich sedem tipov. Poznáte základnú zásadu dobrého písania Jamesa Altuchera?

7 tipov, ako lepšie písať

Prečo by mal dizajnér spolupracovať s developerom

Pre niekoho samozrejmosť, pre niekoho nie. Pri množstve (hlavne externých) projektov sa nám stáva, že finálny dizajn nám príde mailom bez akejkoľvek komunikácie s grafikom. Programátor tak často len háda, čo chcel týmto a tamtým prvkom dizajnér povedať.

Prečo by mal dizajnér spolupracovať s developerom

Prečo nebojovať o zákazníka cenou?

Ste majiteľom eshopu a práve rozmýšľate, aký ďalší výpredaj by ste spustili, aby ste mali čo najviac objednávok?

 

Pravdepodobne patríte do skupiny ľudí, ktorá si myslí, že zákazníci idú hlavne po najnižšej cene. Ak chcete, aby váš eshop zarábal, mali by ste túto skupinu rýchlo opustiť. 

Prečo nebojovať o zákazníka cenou?

Ako programátori klimatizáciu montovali

Pred pár dňami v rádiu spomínali, že v SHMÚ sa rozhodli zrušiť júl a preto máme naďalej jún s tým, že číslo dňa sa ďalej počíta podľa hodnoty na teplomeri. Tak sme sa 37. júna rozhodli, že máme dosť a ideme klimatizovať.

Ako programátori klimatizáciu montovali


WAME Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek