6 krokov k úspešnej SMS kampani

smscover

Emaily sa čítajú jednorázovo. Navyše si vyberáme, ktorý otvoríme, a ktorý letí rovno do koša. Narozdiel od mailu majú smsky dve veľké výhody: čítajú sa hneď a čítajú sa všetky.

 

Tento fakt netreba zneužívať a sms-kampane treba posielať len vtedy, ak je ponuka naozaj výnimočná. V opačnom prípade veľa ľudí naštvete...

1. VYTVORTE HODNOTNÚ PONUKU

Je v tejto SMSke ponuka, ktorá je naozaj hodnotná a potešila by ma?

Ak odpoviete nie, alebo nie som si istý, neposielajte ju. Chcete dostávať bezcenné ponuky? Nie? Tak ich neponúkajte ani vy.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

2. ZAČNITE PONUKOU

SMSky sú krátke a k veci. Ponuku preto umiestnite hneď na začiatok. Detaily k nej stručne na koniec.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

3. NEZABUDNITE NA CTA PRVOK

Jednoducho nasmerujte príjemcu na najpodstatnejší krok – k využitiu ponuky. Ak predávate v eshope, pridajte link. V dnešnej dobe smartphonov s pripojením na internet s ním bude mať málokto problém. Ak voláte zákazníka do kamennej predajne, napíšte mu, že sa stačí preukázať SMSkou.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

4. VYTVORTE DOJEM URGENTNOSTI

Pomôže vám to získať výsledky oveľa rýchlejšie. V prípade záujmu si príjemca pozrie ponuku hneď a neskončí v priečinku "toto si možno niekedy v budúcnosti pozriem"

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

5. VYTVORTE EXKLUZÍVNU PONUKU

Je dôležité, aby sa príjemca cítil ako súčasť niečoho špeciálneho. Navyše, o limitované ponuky je stále väčší záujem ako o niečo, čo je dostupné kedykoľvek a každému.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

6. PODPÍŠTE SA

Postarajte sa, aby príjemca vedel, od koho je ponuka. Vaše číslo (dovolím si povedať, že) 100% z nich uložené nemá. Sami viete, že nie je zábavné, ak neviete, kto vám píše.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk
wame logo

Tvoríme e-shopy, aplikácie a informačné systémy

Mohlo by Vás zaujímať

V dňoch 27-28.2.2024 sme s WAME zdieľali naše know-how z vývoja webov Magento, Prestashop a webových i mobilných aplikácií na najväčšom e-commerce veľtrhu v Českej republike "CzechOn-lineExpo". Okrem príjemného stretnutia s dlhoročnými klientmi, sme spoznali aj nových partnerov, ich požiadavky na weby i aplikácie a odhalili sme smerovanie e-commerce trhu v najbližších rokoch.
Stretávame sa s klientmi, ktorí uvažujú medzi open-source, e-shopom na mieru alebo krabicovým riešením. Preto sme sa rozhodli venovať práve tejto téme na Ecommerce Bridge a objasniť si najčastejšie mýty a fakty. V našom blogu vysvetlíme čo vám jednotlivé riešenia môžu priniesť a v čom vás môžu v budúcnosti obmedzovať.
24. novembra 2023 sa o 00:00:01hod. rozbehne celosvetová reklamná kampaň roka - Black Friday. Veľa tovaru, úžasné zľavy a akcie, a hlavne veľký nápor kupujúcich na online trh. Veľká príležitosť výhodne nakúpiť a v neposlednom rade hlavne predať. Ako sa však na BLACK FRIDAY správne pripraviť z pohľadu e-shopu?