Oslavovali sme 27

oslava vo wame

Pripravovať blog k narodeninám, to je ako moderovať nejakú dôležitú udalosť.

Očakávanie: Chcete povedať niečo zaujímavé, niečo, čo sa tak správne človeka dotkne. Viete, slzička, zimomriavky…

Realita: V hlave tma a tak to vždy smeruje k tomu jednému – ku Googlu – povykrádať pozdieľať nejaké nápady (a vydať ich za vlastné).

Hodil som do vyhľadávača dvadsaťsedmičku, nech mi teda vyhodí nejaké múdrosti, ktoré budú na oslávenca sedieť, prípadne nech spravím z tejto oslavy dokonca náučný blog.

Výsledok v skratke: blbosť.

Dlhšia verzia:

Prvý výsledok: 27 je číslo, ktoré nasleduje za číslom 26 a nachádza sa pred číslom 28. Síce zaujímavá, hodnotná informácia, ale… tým asi túto vekovú skupinu neohúrim.

Druhý výsledok: 27 Club – klub hudobníkov, ktorí zomreli vo veku 27 rokov v dôsledku predávkovania sa drogami, či alkoholom… Odsúvam oslávencom ponúkané víno nabok a siaham po nealko radleri…

Tretí a štvrtý zase autobusové linky č. 27 v Košiciach a Bratislave…

Ako správny SEO optimalizátor to pri štvrtej pozícii vzdávam a radšej sem hodím zopár fotiek zo super raňajok, ktoré nám frontend developer Lukáš pripravil. Kiež by mal tých 27 každý týždeň.

PS: Fotky robil šéf, raňajky oslávenec. Cítim, že by som sa mal do toho konečne nejakým spôsobom vložiť aj ja. Tak aspoň blahoželám:

Všetko najlepšie!

PS2: Zbežne pozerám, čo také by som mu o rok napísal k dvadsaťosmičke. Podľa Googlu to bude opäť biedny blog.

wame logo

Tvoríme e-shopy, aplikácie a informačné systémy

Mohlo by Vás zaujímať

Rozhodujete sa medzi prenajímateľnou platformou ako Shopify a vlastným riešením na Magente? Tento článok vám pomôže zorientovať sa. Vysvetľujeme, kedy sa oplatí začať s jednoduchším riešením a kedy je načase prejsť na systém, ktorý sa prispôsobí vášmu rastu. Získate praktické rady z praxe, porovnanie nákladov a technických možností oboch platforiem – s cieľom ušetriť vám čas, peniaze a zbytočné frustrácie.
Predávate v B2C segmente a cítite pokles záujmu? Možno je čas obrátiť pozornosť tam, kde peniaze stále tečú – do B2B predaja. Spolupráca s firmami, maloobchodmi, školami či hotelmi vám môže priniesť vyššie objemy, stabilnejší cashflow a menej stresu z výkonnostných kampaní. V článku vám ukážeme, ako začať a na čo si dať pozor.
Vo WAME veríme, že práca nekončí len pri taskoch a deadlineoch. Preto budujeme kultúru neustáleho rozvoja, zdieľania a spolupráce. V tomto blogu nazrieme za horizont bežného pracovného dňa – pozrieme sa na to, ako u nás funguje interné vzdelávanie cez WAME Academy, prečo sa zúčastňujeme podujatí ako Ecommerce Bridge v Bardejove a čo robíme pre to, aby sa u nás každý mohol rozvíjať naplno – odborne aj ľudsky.