Ako urobiť z návštevníka zákazníka

favicon-wame
obrazok ako urobit z navsetvnika zakaznika

V našej firme sa zameriavame prevažne na tvorbu webových riešení pre našich klientov, čo vyžaduje nemale množstvo technických znalosti.

Jedným z aspektov týchto znalosti je SEO, o ktorom sme si povedali v poslednom článku. Dnes by sme na tento aspekt chceli nadviazať, keďže SEO je dôležitou súčasťou budovania identity vašej firmy na webe, ale nie je to zďaleka všetko, čo sa pri tomto procese robi. Poďme si povedať o tejto téme niečo viac a budeme o tom hovoriť v jednotlivých krokoch.

Zaujať návštevníka

Mať návštevníka na našom webe je dobra vec, ale to nestačí. Mohli by sme mať aj 1000 návštevníkov denne, ale veľa by sme z toho nemali, ak by ani jedného z nich nezaujali naše ponuky a služby. Ako teda docielime, aby sa prichádzajúci návštevník zastavil a porozhliadal sa pri našich službách?

V prvom rade berieme do úvahy, že potenciálny klient sa nebude rozhodovať len pri našom webe, ale možno aj pri konkurencii. Je preto teda dôležité, aby naša firma bola nie len dostatočne odlíšiteľná a originálna oproti konkurencii, ale aby sme tiež poskytovali takú kvalitu služieb, ktorú by inde nenašli.

Na trhu sme už približne 5 rokov a za tú dobu sa toho u nás zmenilo celkom dosť. Dôležité ale je, že za túto dobu sa nám podarilo vybudovať tím profesionálnych programátorov z Bardejova a ďalších kútov Slovenska, podarilo sa nám vybudovať redakčný systém, na ktorom staviame naše weby a neustále napredujeme ako tím pri našich technických znalostiach.

Samozrejme, na našom webe všetky tieto informácie nájdete spolu s referenciami webov našich spokojných zákazníkov.

Našim hlavným cieľom je teda zdôrazniť naše hlavné kvality, prednosti a projekty a takisto využívame na našom webe tzv. psychológiu farieb. Každá farba pôsobí na človeka nejakým spôsobom a naša firma využíva ako hlavnú farbu zelenú. Je to preto, lebo zelená symbolizuje jar a rast, zakuklenie a bujnenie nového života, malé semienko stromu, ktoré po čase vyrastie do niekoľkých metrov. Podobne ako taký strom, vidíme aj my našu firmu. Začali sme s málom, ale počas rokov sme vyrástli na jedného z najkvalitnejších poskytovateľov webových aplikácií na východnom Slovensku a našim cieľom je v tom pokračovať aj naďalej.

2. Prvý kontakt

Takže, náš návštevník sa už stal našim potenciálnym zákazníkom. Nie sme ale ešte zďaleka na konci, nasleduje totiž prvý kontakt s klientom. Klient nás môže osloviť buď cez email alebo cez telefon a aj na našom webe návštevníka povzbudzujeme k tomu, aby nás oslovil.

Ak sa nám podarí dohodnúť sa cez telefón, nasleduje ďalšia fáza – osobné stretnutie. Možno si niekto môže myslieť, že načo je pri takej triviálnej veci ako webová stránka potrebné osobné stretnutie?!

Odpoveď na to je veľmi jednoduchá. Webové stránky nie su triviálne. Web samotný sa mení (vlastne, už sa zmenil) na gigantickú platformu plnú príležitosti pre kohokoľvek. Veľa spoločnosti a jednotlivcov si to už všimlo a svoje podnikanie riešia cez internet. Pre iných je zase ich internetové vizitka jedným z ich hlavným zdrojov priímu. Týmto tempom sa ale stáva čoraz viac ťažšie pre nové firmy a nových jednotlivcov v tomto biznise preraziť, nové trendy v rámci grafiky, dizajnu, optimalizácii pre internetové vyhľadávače a mnoho ďalších aspektov zohráva kľúčovú úlohu pri úspechu daného webu. Našim cieľom je pri týchto konverzáciach získať o našom zákazníkovi čo najviac informácií, ktoré môžeme následne využiť na vytvorenie unikátneho, moderného a plne optimalizovaného webu s konečným cieľom, zaistiť pre vás čo najvyšší zisk.

Návrh a tvorba webových stránok berieme vážne a kladieme dôraz na každý detail a z vlastných skúsenosti vieme, že najlepšia výmena informácií medzi nami a klientom prebieha vždy pri osobnom stretnutí a nedokáže ho plne nahradiť ani email, ani telefón, ani Skype.

3. Pracovný proces

Po rozhovore s klientom máme v ideálnom prípade obaja celkom dobrú predstavu o tom, čo chceme dosiahnuť. Nasleduje ďalšia časť a to je práca na samotnom projekte. Práca je u nás rozplánovaná na tzv. sprinty, každý v dĺžke 1-2 týždňov, počas ktorého sa pracuje ustavične na jednom projekte. Klienta vopred oboznamujeme, kedy bude sprint pre jeho projekt. Na jeden sprint je priradený jeden alebo viac programátorov, kde každý u nich pracuje na svojich úlohách.

Po nejakej dobe (v závislosti od náročnosti projektu) poskytujeme klientovi demo, pri ktorom môže klient ohodnotiť čo mu vyhovuje, podotknúť veci, ktoré mu nevyhovujú, aby sme vedeli čo je potrebné opraviť alebo doladiť.

Počas vývoja projektu prezentujeme klientovi viacero ukážok projektu, dokiaľ s nimi nebude spokojný na 100%.

4. Vydanie projektu

Všetok čas a financie, ktoré ste do projektu investovali musia byť samozrejme prínosné pre vás ako klienta, a bez vydania projektu by to nešlo. Ak máme obaja istotu, že web je pripravený na svoje veľké spustenie, my, programátori, z hľadiska čo najvyššej bezchybnosti a funkčnosti kódu a vás, klienta, z hľadiska celkového dojmu a vašich požiadaviek, pripravíme váš projekt na spustenie

Závisí to od okolnosti, ale väčšinou času spúšťame web do produkcie my, s tým, že vám tiež zabezpečíme kvalitný webhosting na Websupporte.

Po spustení do produkcie robí náš tím ešte nejaké testy, aby sme mali istotu, že web funguje tak, ako má a hurá, váš web je pripravený zarábať vám peniaze!

5. Ďalšia spolupráca

Samozrejme, pri takom veľkom projekte, ktorý vás stál toľko peňazí, budete určite očakávať nejakú podporu. Možno odhalíte nejakú chybu, ktorá prešla nám všetkým cez našu pozornosť. Alebo budete chcieť ešte niečo viac na vašej stránke. V takýchto prípadoch sa môžete obrátiť na nás a my vám radi splníme vaše požiadavky v danom čase.

A naša spolupráca môže byť ešte intenzívnejšia. Možno máte veľmi veľký projekt a jednu jeho časť chcete spustiť skôr a tu ďalšiu neskôr. Sme otvorení aj takýmto projektom a sme neustále pripravení na ňom pracovať aj v budúcnosti.

wame logo

Tvoríme e-shopy, aplikácie a informačné systémy

Mohlo by Vás zaujímať

Ako býva zvykom, doba ide dopredu a s ňou aj grafické prvky či e-commerce trendy, a vy preto rozmýšľate nad redizajnom webu či eshopu? Kedy je vhodný čas a načo si dávať pozor? V tomto článku sa dozviete 7 tipov kedy pristúpiť k redizajnu.
S tímom WAME sme sa v máji zúčastnili dvoch významných veľtrhov. Pozrite sa, ako vyzerala naša prezentácia tvorby e-shopov v Magento 2 a aplikácie pre servisných technikov, čo všetko sme stihli, aké projekty nás v budúcnosti čakajú a ako sme sa vo voľnom čase zabavili.
Čo to vlastne je API rozhranie a prečo je potrebné ho zabezpečiť? Nikdy ste o tom nepočuli? Nevadí, v tomto článku sa dozviete viac.