Ako písať blogy, ktoré zaujmu vašich zákazníkov 2. časť

Mechanizmus tvorenia nápadov na váš blog, ktoré potešia vašich zákazníkov. V druhej časti “blogu o tom ako písať blog” :-) sa zameriame viac na jedinečnosť a využitie vašich služieb, prípadne produktov. Poukázali sme aj na to, ako sa odlíšiť od konkurencie.

Kapitola prvá

Nápady na tvorenie obsahu pre propagáciu značky, tkzv. Brandu

 

  1. Píšte o tom ako ste začali svoju kariéru
  2. Vkladajte a vytvárajte relevantný video obsah
  3. Vyberajte a zdieľajte aktuálne odkazy
  4. Nebojte sa rozpísať o zlyhaniach
  5. Spíšte FAQ (Najčastejšie kladené otázky)
  6. Spojte dve zdanlivo vôbec nesúvisiace témy
  7. Vložte príspevok s hosťom
  8. Zistite čím je váš blog jedinečný a unikátny
  9. Jasne poukážte na kreatívne využitie vášho produktu/služby
  10. Vytvorte si profil čitateľa a zákazníka
  11. Zdieľajte vaše najlepšie triky na sociálnych médiách
  12. Vytvorte dokonalého sprievodcu
  13. Zdieľajte vášeň spoločnosti pre danú tému.
  14. Urobte rozhovor s členom vášho tímu.
  15. Píšte o novom rozširovaní tímu.
  16. Napíšte vlastný manifest spoločnosti.

pisanie_blogu

8. Čo odlišuje váš blog/podnikanie od konkurencie?

Častokrát sa stáva, že webové stránky vašej konkurencie vyzerajú oveľa lepšie ako tie vaše. Aj na to sme tu pre vás a radi vám pomôžeme s namakaným web dizajnom na mieru podľa vašich predstáv. No čo ak je propagácia na sociálnych sieťach tiež lepšia ako tá vaša? A možno majú väčší tím, ktorý im vytvára kvalitnejší obsah. Aj v tomto prípade sme tu pre vás a tiež celý náš kreatívny tím, ktorý pre vás bude pracovať vo dne v noci, aby sme spoločne prinášali ten najúžasnejší obsah na sociálne siete.

Akčné kroky:

  • Dobre si pozrite weby, eshopy, blogy svojich konkurentov
  • Zapíšte si ich slabé a silné stránky
  • Prejdite na svoj web, eshop, blog
  • Aké sú vaše silné a slabé stránky? Ak neviete na túto otázku odpovedať, poproste priateľov v okolí o feedback (spätnú väzbu), prípadne si s nami dohodnite konzultáciu a my vám to radi okomentujeme.
  • Pomôžeme vám zistiť ako môžete byť lepší vo svojej propagácií na webových stránkach a zároveň zo zistených slabosti vašej konkurencie spravíme vašu silnú stránku
  • Radi budeme zdieľať s Vami náš jedinečný Know How, ktorý sme rokmi tvrdej práce získavali na množstve projektov.

9. Jasne poukážte na kreatívne využitie vášho produktu/služby

Máte produkt? Alebo službu? Aké je kreatívne využitie vašeho produktu/služby? Rozpíšte sa o skúsenostiach, ktoré vám prerozprávali vaši zákazníci, klienti. My takto zdieľame s našimi klientmi overené technické postupy, ktoré fungujú a doporučujeme im tieto nástroje pre dosahovanie lepších výsledkov.

10. Vytvorte si profil čitateľa a zákazníka

Porozprávajte sa so svojimi zákazníkmi. My to robíme formou tkzv. NPS volaní, kde sa v rámci zamerania sa na spätnú väzbu dozvedáme ich pohľad na nás. Je to dôležité pre plánovanie stratégií do budúcna a tiež nám to dokáže odhaliť chyby, ktoré sa snažíme v čo najväčšej miere eliminovať.

11. Ako využívate sociálne siete na zvýšenie návštevnosti a následného predaja?

Podeľte sa o to, ako ste pomocou sociálnych sietí dosiahli zvýšenie návštevnosti na vaše webové stránky, eshopy a prípadne čo presne pomohlo k zvýšeniu predaju produktu, služby. Toto je téma, ktorá zaujíma veľa ľudí. Áno, áno na internete nájdete veľa 100% zaručených tipov ako zbohatnúť za 0,003 sekundy, no ak budete veci brať vážne a vybudujete si meno medzi svojimi sledovatelmi, výsledky sa dostavia.

12. Vytvorte si dokonalého sprievodcu

Spíšte si kompletného sprievodcu vašim biznisom, ktorý poukáže na vaše obchodnícke zručnosti a rukopis profesionála. vaši zákazníci tak nebudú mať pochybnosti a radi sa zveria do vašich rúk. Ako bonus vám budú vďační za obchodnícke tipy.

13. Čo je tá najlepšia časť toho čo robíte?

Povedzte všetkým svojim zákazníkom, prečo milujete to čo robíte. Porozmýšľajte, čo je na vašej práci to, vďaka čomu ráno vstanete a idete ďalej, aj keď práve nezažívate to najlepšie obdobie.

14. Rozhovor s členom vášho tímu.

Napíšte si zoznam otázok a pošlite ho kolegom vo vašom tíme. Následne pripravte rozhovor s jednotlivými členmi tímu a predstavte ich zákazníkom. To pomôže vašim zákazníkom vcítiť sa do vášho biznisu a porozumieť, kto každý stojí za vašou značkou. Zároveň im dáte takto vedieť, že to nie je len cesta jednotlivca.

15. Píšte o novom rozširovaní tímu

Prijali ste nedávno nových zamestnancov? Čo vám pomohlo rozhodnúť sa pre nových členov tímu? Podeľte sa o charakteristiky a vlastnosti, ktoré by mali majitelia firiem hľadať pri tvorení či rozširovaní svojho tímu. Kombinujte teóriu s praxou.

16. Napíšte vlastný manifest spoločnosti

Manifest spoločnosti je vynikajúcim spôsobom, ako transformovať celú vašu myšlienku do krátkeho, zrozumiteľného formátu. Ak ho napíšete dobre, vaši zákazníci lepšie pochopia vaše posolstvo, resp. víziu, ktorou sa už roky snažíte komunikovať na trhu. Je to takzv. komunikácia značky so zákazníkom.

Čo má byť predmetom môjho manifestu?

  • Čo chcem, aby ľudia vedeli?
  • Prečo je moja vízia dôležitá?

Skúste si na tieto dve otázky odpovedať a nebojte sa o tom rozpísať.

Spoločne sme sa dopracovali na koniec druhej časti. Ďakujem za vašu pozornosť a ak sa vám tento príspevok páčil, neváhajte ho zdieľať prípadne sa podeľte s nami o vaše postrehy v komentároch. Ak potrebujete poradiť, kontaktujte nás.  Radi sa s vami spojíme a pomôžeme vám naštartovať váš biznis.

Tešíme sa na vás.

Oslovte nás a my Vám k tomu pomôžeme!

wame logo

Tvoríme e-shopy, aplikácie a informačné systémy

Mohlo by Vás zaujímať

24. novembra 2023 sa o 00:00:01hod. rozbehne celosvetová reklamná kampaň roka - Black Friday. Veľa tovaru, úžasné zľavy a akcie, a hlavne veľký nápor kupujúcich na online trh. Veľká príležitosť výhodne nakúpiť a v neposlednom rade hlavne predať. Ako sa však na BLACK FRIDAY správne pripraviť z pohľadu e-shopu?
Samozrejme, že aj keď nie je možné zaručiť stopercentnú spoľahlivosť, tieto nástroje môžu poskytnúť užitočné informácie a recenzie od iných užívateľov. Poďme sa bližšie pozrieť na to, ako tieto aplikácie fungujú a čo je ich výsledkom.
Súčasná "rýchla" doba spôsobuje, že spotrebiteľ automaticky nakúpi tak ako vždy a pre nedostatok času neoveruje dôveryhodnosť e-shopu. V tomto článku Vám ponúkame pár tipov, ako postupovať pri odhalení nekalých praktík online predajcov. Tak poďme na to!