6 krokov k úspešnej SMS kampani

smscover

Emaily sa čítajú jednorázovo. Navyše si vyberáme, ktorý otvoríme, a ktorý letí rovno do koša. Narozdiel od mailu majú smsky dve veľké výhody: čítajú sa hneď a čítajú sa všetky.

 

Tento fakt netreba zneužívať a sms-kampane treba posielať len vtedy, ak je ponuka naozaj výnimočná. V opačnom prípade veľa ľudí naštvete...

1. VYTVORTE HODNOTNÚ PONUKU

Je v tejto SMSke ponuka, ktorá je naozaj hodnotná a potešila by ma?

Ak odpoviete nie, alebo nie som si istý, neposielajte ju. Chcete dostávať bezcenné ponuky? Nie? Tak ich neponúkajte ani vy.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

2. ZAČNITE PONUKOU

SMSky sú krátke a k veci. Ponuku preto umiestnite hneď na začiatok. Detaily k nej stručne na koniec.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

3. NEZABUDNITE NA CTA PRVOK

Jednoducho nasmerujte príjemcu na najpodstatnejší krok – k využitiu ponuky. Ak predávate v eshope, pridajte link. V dnešnej dobe smartphonov s pripojením na internet s ním bude mať málokto problém. Ak voláte zákazníka do kamennej predajne, napíšte mu, že sa stačí preukázať SMSkou.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

4. VYTVORTE DOJEM URGENTNOSTI

Pomôže vám to získať výsledky oveľa rýchlejšie. V prípade záujmu si príjemca pozrie ponuku hneď a neskončí v priečinku "toto si možno niekedy v budúcnosti pozriem"

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

5. VYTVORTE EXKLUZÍVNU PONUKU

Je dôležité, aby sa príjemca cítil ako súčasť niečoho špeciálneho. Navyše, o limitované ponuky je stále väčší záujem ako o niečo, čo je dostupné kedykoľvek a každému.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk

6. PODPÍŠTE SA

Postarajte sa, aby príjemca vedel, od koho je ponuka. Vaše číslo (dovolím si povedať, že) 100% z nich uložené nemá. Sami viete, že nie je zábavné, ak neviete, kto vám píše.

Vyskúšajte: Kúpte si topánky a druhé získajte ZDARMA. Len pre VIP odoberateľov. Len do dnešnej polnoci. Zadajte kód ABCD na www.eshop.sk
wame logo

Tvoríme e-shopy, aplikácie a informačné systémy

Mohlo by Vás zaujímať

Rozhodujete sa medzi prenajímateľnou platformou ako Shopify a vlastným riešením na Magente? Tento článok vám pomôže zorientovať sa. Vysvetľujeme, kedy sa oplatí začať s jednoduchším riešením a kedy je načase prejsť na systém, ktorý sa prispôsobí vášmu rastu. Získate praktické rady z praxe, porovnanie nákladov a technických možností oboch platforiem – s cieľom ušetriť vám čas, peniaze a zbytočné frustrácie.
Predávate v B2C segmente a cítite pokles záujmu? Možno je čas obrátiť pozornosť tam, kde peniaze stále tečú – do B2B predaja. Spolupráca s firmami, maloobchodmi, školami či hotelmi vám môže priniesť vyššie objemy, stabilnejší cashflow a menej stresu z výkonnostných kampaní. V článku vám ukážeme, ako začať a na čo si dať pozor.
Vo WAME veríme, že práca nekončí len pri taskoch a deadlineoch. Preto budujeme kultúru neustáleho rozvoja, zdieľania a spolupráce. V tomto blogu nazrieme za horizont bežného pracovného dňa – pozrieme sa na to, ako u nás funguje interné vzdelávanie cez WAME Academy, prečo sa zúčastňujeme podujatí ako Ecommerce Bridge v Bardejove a čo robíme pre to, aby sa u nás každý mohol rozvíjať naplno – odborne aj ľudsky.