Obuv špeciál - BOSP.sk

Tento eshop sme pripravili pre klienta, ktorý sa venuje výrobe špeciálnej pracovnej obuvi pre záchranné a taktické zložky. V tomto eshope je zahrnutých niekoľko kompletne nových modulov, ktoré výrazne uľahčujú bežný nákupný proces.

 

 

ZAČÍNAME: LOGO

 

 

Klient toto logo používa už dlhší čas na starom eshope a všetkých tlačových materiáloch. Logo je zaujímavé,  dostatočne dištinktívne a preto obojstranne zamietame jeho zmenu, či hoci aj redizajn.

 

Miesto toho vytvárame logomanuál s rôznymi verziami, ktoré sa budú používať v závislosti od podkladu, pretože doteraz sa stále používalo len logo na bielom pozadí. Osobitne sme spracovali aj terčík, ktorý sa bude používať len ako "grafická čerešnička" na vizitkách, či ako favicon.

indentita

 

CMYK 0/100/100/0
RGB 226/6/19
HEX #e20613
CMYK 25/100/100/20
RGB 161/26/23
HEX #a11a17
CMYK 69/66/61/60
RGB 50/47/49
HEX #322f31
CMYK 69/63/61/55
RGB 55/54/55
HEX #373637

 

 

 

POKRAČUJEME: CORPORATE IDENTITY

 

 

 

indentita

 

 

Cieľom budovania identity je dostať do povedomia značku prostredníctvom používania jej symbolov. Posielate často dokumenty? Prečo posielať čistý papier bez brandu? Dávate často vizitky? Prečo ich potom nespraviť krajšie a také, ktoré sa vryjú do pamäte?

 

 

 

 

Väčšina vizitiek nemá vôbec potlačenú zadnú stranu. Prečo tú našu neodlíšiť nápadným prvkom práve tam? Navyše, pri použití parciálneho laku pri tlači sa môže firemný znak - terčík na matnej vizitke lesknúť a tak ešte viac zvýrazňovať brand.

 

 

ESHOP: DIZAJN

 

 

dizajn

 

Jeden z prvých návrhov rozmiestnenia prvkov, ktorý sa už začal podobať na neskôr reálne naprogramovaný eshop.

 

homepage

 

Čistý dizajn pre produktovú stránku zabezpečí ľahkú orientáciu a jednoduchý prístup k všetkým potrebným informáciám. Veľké fotky zase povedia o produkte viac, ako tisíc slov.

 

produkt

 

Z doterajších skúseností sme zistili, že dlhé popisy majú radšej ženy. Mužov zase viac zaujímajú špecifikácie. Našou cieľovou skupinou sú muži a tak sme popis produktov spravili piktogramovo. Výrazná špecifikácia s krátkym doplňujúcim a vysvetľujúcim popisom.

 

popis

 

 

ESHOP: ŠPECIÁLNE FUNKČNÉ RIEŠENIA

 

bonus

 

UKLADANIE OBJEDNÁVKY NA EMAIL

 

 

Napriek tomu, že dizajn zaujme a pomôže sa ľahšie orientovať v nákupnom prostredí, kvalitný eshop nie je len o ňom.

Konverzia obchodu sa dá zvyšovať aj inak. Napríklad rôznymi programátorskými vychytávkami.

 

Ak si zákazník vyskladá objednávku a z akýchkoľvek dôvodov zrazu nemá čas dokončiť ju, obvykle má dve možnosti.

 

1. Rýchlo sa zaregistrovať aby jeho vytvorený košík ostal uložený pod jeho účtom. Registrácia si vyžaduje čas a zákazníci sa často registovať vôbec nechcú.

 

2. Stránku zatvoriť a prísť o celú vyskladanú objednávku a neskôr ju skladať opät od začiatku. Ak sa im to nebude chcieť opäť robiť, eshop príde o objednávku.

 

 

Vytvorili sme preto novú najjednoduchšiu možnosť "uložiť objednávku". Ak máte objednávku vyskladanú, no nemôžete ju práve dokončiť, kliknete na uložiť objednávku a zadáte svoj mail. Tam vám eshop pošle url adresu, na ktorú keď kliknete, otvorí sa vám váš košík s vašimi vyskladanými produktami.

 

 

Výhodou je, že k objednávke sa tak dostanete z akéhokoľvek počítača, tabletu alebo mobilu, nie len z toho, na ktorom ste objednávku vytvárali - táto možnosť je bežná aj u iných eshopov.

 

Ak si teda produkty, o ktoré máte zájem, vyskladáte v práci počas prestávky na kávu, objednávku pokojne dokončíte večer z domu.

DYNAMICKÉ NAČÍTAVANIE PRODUKTOV

 

 

Väčšina eshopov ma definovaný počet produktov, ktorý sa má na jednej stránke zobraziť. Niekde je to 10, niekde 24, niekde sa zase automaticky pridávajú ďalšie a ďalšie a návštevník časom stratí prehľad, kde na stránke sa práve nachádza, koľko produktov ešte uvidí a podobne.

 

Spojili sme výhody všetkých možností a vytvorili sme dynamické načítavanie produktov. Zákazník vidí (v tomto prípade) 4 produkty a tiež číslovanie stránok, takže vie, na ktorej stránke sa nachádza. Ak chce vidieť ďalšie produkty, stačí kliknuť na "4 ďalšie" a tie sa mu automaticky načítajú bez toho, aby sa musel prebehnúť reload stránky. Pochopiteľne si cez našu administráciu môžeme nastaviť stránkovanie aj po 20 či 50 produktov.

 

Skracuje sa tým čas načítania, pretože sa načítavajú len nové produkty a šetria sa dáta. Zároveň sa posunie stránka na čísleníku, aby zákazník vedel, že má načítaných toľko produktov, koľko by videl, ak by sa preklikaval od strany 1 až po zvýraznené číslo.

 

Ak, samozrejme, preferuje otváranie nových stránok, môže prehliadať web klasickým spôsobom, ktorým sa posúva dopredu a dozadu. Vieme, že zákazníci sú zvyknutí na svoje štandardy a preto novinky servírujeme takýmto nenásilným spôsobom s možnosťou voľby.

 

 

 

dynamicke nacitavanie