Presmerovanie starých url adries na nové po redizajne webu

V poslednom čase sa často stretávame s požiadavkou na redizajn starších webov. V dobe smartphonov a tabletov je jasné, že ak web nie je responzívny, môže užívateľom spôsobovať jeho prezeranie problémy.

Obvykle ide o weby, ktoré bežia na rôznych cmskách, o ktorých sme nikdy nepočuli, alebo na ktoré už neexistuje podpora, boli len tak “zbúchane na kolene”, či ide už o pre nový web nevyhovujúce riešenia.

 

Takmer všetky weby staviame na vlastnom CMS WAME admin. A práve tu sa zvykne vyskytnúť SEO problém. Totižto náš systém sa snaží o vytváranie logickej štruktúry url adries, zatiaľ čo pri starších weboch sa stretávame s rôznymi (niekedy až strašidelnými) zápismi.

 

Určite sami poznáte web.sk/pageid2/content/6-nazov-clanku.html a podobné srandičky.

 

Na novom webe majú podstránky (väčšinou s preneseným obsahom) nové linky. Viac ako duplicita obsahu nás ale mrzia pozície stránok, ktoré si Google zaindexoval a na ktoré sa stránka za roky fungovania dostala. O niečo také si nemôžeme dovoliť prísť.

 

Preto sme pre naše CMSko vytvorili funkciu presmerovania, do ktorého stačí zadať pôvodú adresu (ktorá je zaindexovaná Googlom) a novú adresu, kde sme preniesli pôvodný obsah. Potom treba zvoliť typ presmerovania a problém je vyriešený.

 

 

Máme nový web a všetky pôvodné linky z vyhľadávania nie len že ostávajú aktívne, ale vedú na stránku s adekvátnym obsahom.

 

Pri redizajne, či kompletne novom webe sa tak nemusíte báť, že by ste prišli o pozície, ktoré ste si poctivo roky budovali.

wame logo

Tvoríme e-shopy, aplikácie a informačné systémy

Mohlo by Vás zaujímať

Stretávame sa s klientmi, ktorí uvažujú medzi open-source, e-shopom na mieru alebo krabicovým riešením. Preto sme sa rozhodli venovať práve tejto téme na Ecommerce Bridge a objasniť si najčastejšie mýty a fakty. V našom blogu vysvetlíme čo vám jednotlivé riešenia môžu priniesť a v čom vás môžu v budúcnosti obmedzovať.
24. novembra 2023 sa o 00:00:01hod. rozbehne celosvetová reklamná kampaň roka - Black Friday. Veľa tovaru, úžasné zľavy a akcie, a hlavne veľký nápor kupujúcich na online trh. Veľká príležitosť výhodne nakúpiť a v neposlednom rade hlavne predať. Ako sa však na BLACK FRIDAY správne pripraviť z pohľadu e-shopu?
Samozrejme, že aj keď nie je možné zaručiť stopercentnú spoľahlivosť, tieto nástroje môžu poskytnúť užitočné informácie a recenzie od iných užívateľov. Poďme sa bližšie pozrieť na to, ako tieto aplikácie fungujú a čo je ich výsledkom.