Aké inteligentné aplikácie používame najčastejšie?

Na telefón sa pozrieme 50-krát za deň. Aké inteligentné aplikácie používame najčastejšie?

Smartfóny sú v súčasnosti čoraz rozšírenejšie. Očakáva sa, že do konca roka 2023 bude mať smartfón viac ako 90 % dospelých v rozvinutých krajinách, pričom smartfón bude vlastniť 85 % ľudí vo veku 55 - 75 rokov. Vyplýva to zo 17. vydania prieskumu "Prognózy v oblasti technológií, médií a telekomunikácií (TMT)", ktorý každoročne pripravuje spoločnosť Deloitte.

Na telefón sa pozrieme 50-krát za deň. Aké inteligentné aplikácie používame najčastejšie?

Smartfóny sú v súčasnosti čoraz rozšírenejšie. Očakáva sa, že do konca roka 2023 bude mať smartfón viac ako 90 % dospelých v rozvinutých krajinách, pričom smartfón bude vlastniť 85 % ľudí vo veku 55 – 75 rokov. Vyplýva to zo 17. vydania prieskumu „Prognózy v oblasti technológií, médií a telekomunikácií (TMT)“, ktorý každoročne pripravuje spoločnosť Deloitte.

Zásadný údaj, ktorý prináša štúdia, hovorí, že v roku 2017 sa ľudia pozreli na svoj telefón v priemere 50-krát za deň.

Približne 25 % dospelých na celom svete odhadlo tento počet na 50 alebo viackrát denne. Z mladistvých vo veku 18 až 24 rokov až 40 % uviedlo, že takto často využívajú svoje zariadenia.

Aké inteligentné aplikácie používame najčastejšie?

Podľa prieskumu spoločnosti Deloitte, v ktorom sme sa respondentov pýtali na ich oboznámenie sa a na využívanie celého radu aplikácií s podporou AI (umelá inteligencia), ako najčastejšie používanú aplikáciu uvádzali prediktívny text, po ktorom nasledovali navigačné aplikácie.

Tiež je zaujímavé, že aplikácie na rozpoznávanie hlasu zaznamenali veľký nepomer medzi oboznámením sa a používaním. Očakávame, že keď sa kvalita aplikácií vďaka lepším algoritmom, dátovým súborom a hardvéru AI zlepší, budú používatelia čoraz viac využívať nástroje založené na AI.

V roku 2017 využila navigačné aplikácie jedna štvrtina majiteľov smartfónov.

Očakávame, že tento podiel do roku 2023 prekročí 60 % z celkového počtu, a to vďaka osobnejším a rýchlejším návrhom (čiastočne kvôli integrovanému AI čipu, ktorý môže spoznať krok majiteľa zariadenia) a presnejším odporúčaniam (vzhľadom na lepší zber údajov a lepšiu schopnosť lokalizácie).

Odborníci spoločnosti Deloitte tiež predpokladajú, že v roku 2018 vytvorí viac ako jedna miliarda používateľov smartfónov obsah rozšírenej reality (augmented reality – AR) aspoň raz, pričom aspoň tristo miliónov používateľov ho bude vytvárať každý mesiac a desiatky miliónov dokonca každý týždeň.

Zdroj: https://www.pcrevue.sk/

wame logo

Tvoríme e-shopy, aplikácie a informačné systémy

Mohlo by Vás zaujímať

Stretávame sa s klientmi, ktorí uvažujú medzi open-source, e-shopom na mieru alebo krabicovým riešením. Preto sme sa rozhodli venovať práve tejto téme na Ecommerce Bridge a objasniť si najčastejšie mýty a fakty. V našom blogu vysvetlíme čo vám jednotlivé riešenia môžu priniesť a v čom vás môžu v budúcnosti obmedzovať.
24. novembra 2023 sa o 00:00:01hod. rozbehne celosvetová reklamná kampaň roka - Black Friday. Veľa tovaru, úžasné zľavy a akcie, a hlavne veľký nápor kupujúcich na online trh. Veľká príležitosť výhodne nakúpiť a v neposlednom rade hlavne predať. Ako sa však na BLACK FRIDAY správne pripraviť z pohľadu e-shopu?
Samozrejme, že aj keď nie je možné zaručiť stopercentnú spoľahlivosť, tieto nástroje môžu poskytnúť užitočné informácie a recenzie od iných užívateľov. Poďme sa bližšie pozrieť na to, ako tieto aplikácie fungujú a čo je ich výsledkom.