PREČO PRÁVE PPC?

NEPLATÍTE ANI ZA ZOBRAZENIE, ANI ZA UMIESTNENIE

Pri PPC reklame nikdy neplatíte za zobrazenie reklamy ani za umiestnenie na konkrétnych miestach. Platíte len za reálne kliky na ňu a teda len za reálny príchod potenciálneho zákazníka na váš web, či eshop.

Pre váš rozpočet a konverziu je najdôležitejšie dostať na váš web z množstva hľadajúcich len tých správnych ľudí. A to sa dá len sústavným sledovaním priebežných výsledkov, ich analýzou a neustálym vylepšovaním reklamnej kampane od začiatku až po jej ukončenie.

Ako funguje nasadenie PPC reklamy?

PPC reklama v troch krokoch

NASTAVENIE JE MÁGIA

Správne nastavenie reklamy je pre jej úspešnosť najdôležitejšie. Pretože reklama funguje len vtedy, ak si nájde správneho adresáta.

Výberu vhodných kľúčových slov, zacieleniu najvhodnejšieho publika, či tvorbe konverzných textov venujeme najviac času, pretože presnosť zacielenia a správna reč publika sú prvky, ktoré menia klik na konverziu.

NEUSTÁLE SLEDOVANIE

Veľmi dôležitým prvkom úspešnej kampane je jej priebežné sledovanie, vyhodnocovanie a upravovanie parametrov s cieľom dosiahnutia čo najvyššieho efektu.

Aby sa vám nestalo, že počas obdobia s najvyššou návštevnosťou nebudete mať kredit a teda žiadnu reklamu.

ANALÝZA VÝSLEDKOV

Čím dlhšie kampaň beží, tým detailnejšie vieme upravovať jej cielenie. A čím lepšie cielenie budete mať, tým lepšie výsledky za nižšiu cenu dostanete.

Každú kampaň pred "spustením naplno" radi testujeme. Za zanedbateľnú časť rozpočtu vychytáme jej muchy, pretože nikto nemá rád, ak reklama s plným budgetom nie je vyladená a nefunguje.

Zopár bonusov

OKAMŽITÉ ZVÝŠENIE NÁVŠTEVNOSTI

Hneď od spustenia kampane zaznamenáte rapídne zvýšenie návštevnosti. Rovnako to bude aj so stavom transakcií. Pri dobre nastavenej kampani vás môže (podľa platformy a oblasti, v ktorej sa váš produkt pohybuje) jeden klik stáť od jedného až do 90 centov.

DETAILNÉ CIELENIE

Administrácia PPC reklám umožňuje cieliť reklamu podľa veľkého množstva parametrov. Máte reštauráciu v centre Prešova? Vaša reklama sa nemusí zobrazovať Žilinčanom a oberať vás zbytočne o investované prostriedky. Predávate obrúčky? Manželia a 15 ročné deti ich potrebovať nebudú...

BUDETE NEUSTÁLE V OBRAZE

Sme radi, ak je klient neustále v obraze a klient je rád, keď vidí, ako sa s jeho peniazmi pracuje. Informovanosť výrazne uľahčuje spoluprácu. Na mesačnej báze informujeme každého klienta reportom vykonaných prác, dosiahnutých výsledkov a zoznamom návrhov na ďalšie obdobie.

Počas celej kampane budete mať prideleného špecialistu, ktorý odpovie na všetky vaše otázky ohľadom kampane a ktorý bude riešiť všetky vaše podnety.

Poradíme vám s výberom

Platformy pre PPC reklamy

GOOGLE ADWORDS

Primárnym zdrojom konverzií je Google, pretože ak chcú ľudia nakupovať a zatiaľ nemajú vybraný obchod, v ktorom nakúpia, hľadajú ho cez Google.

Po spustení reklamy zaznamenáte zvýšenú návštevnosť z Googlu, a tým pádom aj zvýšenie počtu koverzií. V Google sa bude váš eshop zobrazovať na jednom z najviditeľnejších miest na stránke.

FACEBOOK ADS

Po spustení reklamy na facebooku sa vám automaticky:

- zvýši návštevnosti webu a tým aj počet konverzií

- zvýši dosah príspevkov a interakcia fanúšikov

- zobrazí príspevok aj nefanúšikom, na ktorých ste reklamu zamerali

- zvýši počet fanúšikov stránky

E-TARGET, SKLIK, AZET KLIK,...

Okrem dvoch najznámejších ppc platforiem existujú aj ďalšie zaujímavé miesta, kde môžete svoj eshop inzerovať. Napríklad pomocou platformy Azet Klik viete inzerovať na weboch, ktoré spadajú pod Azet - čas.sk, aktuality.sk, na špeciálnych weboch pre mužov či ženy a mnohých ďalších.

Výhody a nevýhody každej z nich vám radi vysvetlíme.

Vzájomné očakávania

MY SA POSTARÁME

- O kompletnú správu reklám počas celej doby prevádzky

- Prerozdelenie pridelených finančných prostriedkov

- Nastavenie reklamy, tvorbu textov, grafiky...

- Pravidelné vyhodnocovanie a upravovanie reklamy podľa potrieb

- O to, aby ste boli stále v obraze

VY SA POSTARÁTE

- Detailne nás oboznámite s vašim produktom, alebo službou

- Stanovíte rozpočet a trvanie kampane (vysvetlíme vám optimálne možnosti)

- Poskytnete nám opis vašich zákazníkov, cieľovej skupiny

- Poskytnete nám dostupné materiály, ktoré súvisia s reklamou

- Budete aktívne komunikovať so špecialistom, ktorý bude zodpovedný za vašu reklamu