1. Pohodlie je top

76% nakupujúcich tvrdí, že pohodlie je ich kľúčovou prioritou pri výbere online predajcu a deväť z desiatich uprednostňuje použitie e-shopu, ktorý ponúka skvelý a  bezproblémový zážitok v každom ohľade.

2. Pohodlie znamená zážitok

81% nakupujúcich hľadá skúsenosť s elektronickým obchodom bez akýchkoľvek problémov a ťažkostí, bez ohľadu na to, aké elektronické zariadenie použije pri nákupeMožnosť nákupu pre neregistrovaných a informácie o preprave sú najdôležitejšie, čo sa týka pohodlia nakupujúcich.

3. Predaj tretích strán - spoločenské a trhové miesta

Viac ako deväť z desiatich nakupujúcich začína svoje hľadanie produktu na trhu a 76% z dôvodu ľahkého nákupu uskutočnilo impulzívne nákupy prostredníctvom sociálnych kanálov.

4. Platby

Takmer deväť z desiatich nakupujúcich tvrdí, že bezproblémové a flexibilné možnosti platby urýchľujú ich rozhodovanie a vyzývajú ich, aby míňali viac.

5. Dodanie

95% nakupujúcich je toho názoru, že možnosti pohodlného doručeniahlavným faktorom v online obchodoch, ktoré používajú.

 

Zákazníci hovoria, že online nakupovanie je pohodlné a svojou návštevnosťou odmenia tie e-shopy, ktoré stavia na pohodlnosť.

Nakupovanie pohodlne a bez námahy.

U dnešných kupujúcich rozhoduje pohodlie. Spotrebitelia teraz očakávajú a vyžadujú obchod bez námahy. Zatvorené obchodné centrá  po celom svete za posledný rok, tento posun k pohodliu urýchlili, pretože mnohí spotrebitelia nakupovali online aj základné vecí, popri tom ako riešili prácu z domu a iné povinnosti. Nakupovanie je teraz zážitkom. Zákazníci očakávajú, že budú môcť nakupovať kdekoľvek a  kedykoľvek budú potrebovať.

To znie ideálne pre online predajcov, ale ak majú byť úspešní, musia byť schopní predávať prostredníctvom e-shopov všade, kde sú ich zákazníci. Dnešní spotrebitelia sú takmer vždy motivovaní cenou, čoraz viac sú ovplyvňovaní pohodlnosťou a ľahkým nákupom, preto musia e-shopy ponúkať bezstarostné nakupovanie, od objavenia produktu až po politiku prepravy a vrátenia tovaru. Cesty zákazníkov sú rôzne a každý kontakt predstavuje príležitosť pre víťazstvo online predajcov.

 

"Pandémia zmenila obchod, na taký, ako ho poznáme dnes."

Až 79 % spotrebiteľov súhlasí s tým, že obchod je dnes viac integrovaný do ich životov, ako bol pred rokom.

Dnes je nevyhnutné, aby boli produkty/služby viditeľné všade, kde ich zákazníci trávia čas online, a poskytovali flexibilný zážitok v každom okamihu života zákazníka. “

                                                                                                                                                                                                  (Callum Campbell, generálny riaditeľ Linnworks)

Tvoríme e-shopy podľa najnovších štandardov. Poďte s nami do toho

Radi Vám pomôžeme stať sa online predajcom, ktorý ponúka pohodlie svojím klientom.

 Napíšte nám.

Mám záujem o úspešný e-shop