1. Pohodlie je top
76% nakupujúcich tvrdí, že pohodlie je ich kľúčovou prioritou pri výbere online predajcu a deväť z desiatich uprednostňuje použitie e-shopu, ktorý ponúka skvelý a bezproblémový zážitok v každom ohľade.
2. Pohodlie znamená zážitok
81% nakupujúcich hľadá skúsenosť s elektronickým obchodom bez akýchkoľvek problémov a ťažkostí, bez ohľadu na to, aké elektronické zariadenie použije pri nákupe. Možnosť nákupu pre neregistrovaných a informácie o preprave sú najdôležitejšie, čo sa týka pohodlia nakupujúcich.
3. Predaj tretích strán - spoločenské a trhové miesta
Viac ako deväť z desiatich nakupujúcich začína svoje hľadanie produktu na trhu a 76% z dôvodu ľahkého nákupu uskutočnilo impulzívne nákupy prostredníctvom sociálnych kanálov.
4. Platby
Takmer deväť z desiatich nakupujúcich tvrdí, že bezproblémové a flexibilné možnosti platby urýchľujú ich rozhodovanie a vyzývajú ich, aby míňali viac.
5. Dodanie
95% nakupujúcich je toho názoru, že možnosti pohodlného doručenia sú hlavným faktorom v online obchodoch, ktoré používajú.
Zákazníci hovoria, že online nakupovanie je pohodlné a svojou návštevnosťou odmenia tie e-shopy, ktoré stavia na pohodlnosť.
Nakupovanie pohodlne a bez námahy.
U dnešných kupujúcich rozhoduje pohodlie. Spotrebitelia teraz očakávajú a vyžadujú obchod bez námahy. Zatvorené obchodné centrá po celom svete za posledný rok, tento posun k pohodliu urýchlili, pretože mnohí spotrebitelia nakupovali online aj základné vecí, popri tom ako riešili prácu z domu a iné povinnosti. Nakupovanie je teraz zážitkom. Zákazníci očakávajú, že budú môcť nakupovať kdekoľvek a kedykoľvek budú potrebovať.
To znie ideálne pre online predajcov, ale ak majú byť úspešní, musia byť schopní predávať prostredníctvom e-shopov všade, kde sú ich zákazníci. Dnešní spotrebitelia sú takmer vždy motivovaní cenou, čoraz viac sú ovplyvňovaní pohodlnosťou a ľahkým nákupom, preto musia e-shopy ponúkať bezstarostné nakupovanie, od objavenia produktu až po politiku prepravy a vrátenia tovaru. Cesty zákazníkov sú rôzne a každý kontakt predstavuje príležitosť pre víťazstvo online predajcov.
"Pandémia zmenila obchod, na taký, ako ho poznáme dnes."
Až 79 % spotrebiteľov súhlasí s tým, že obchod je dnes viac integrovaný do ich životov, ako bol pred rokom.
Dnes je nevyhnutné, aby boli produkty/služby viditeľné všade, kde ich zákazníci trávia čas online, a poskytovali flexibilný zážitok v každom okamihu života zákazníka. “
(Callum Campbell, generálny riaditeľ Linnworks)
Tvoríme e-shopy podľa najnovších štandardov. Poďte s nami do toho
Radi Vám pomôžeme stať sa online predajcom, ktorý ponúka pohodlie svojím klientom.