Je preto naším potešením, že vám môžeme oznámiť našu budúcu spoluprácu s Finecon Technologies, firmou, ktorá stojí za týmto softvérom a čoskoro budeme funkcie tohto ERP systému integrovať aj do našich webových aplikácií a e-shopov.
Prečo?
Obaja sa chceme posúvať dopredu a to nielen, čo sa týka technickej inovácie, ale aj jednoduchosti používania naších ecommerce systémov, ich automatizácie a znižovania chybovosti pri manuálnom spracovávaní dát z e-shopov.
Čo to znamená pre vás ako zákazníka?
Váš e-shop, či už existujúci alebo nový, vieme prepojiť automatizovaným API modulom medzi WAME admin CMS a cloudovou službou Profit365. Toto prepojenie vám uľahčí správu financií, objednávok, zákazníkov, produktov či skladov. Rovnako s naším e-shop systémom budete mať možnosť automatizovať rutinné procesy, čo vám opäť dá viac času na venovanie sa svojej firme.
Výhody integrácie, ktoré budú z toho vyplývať, bude mnoho, ako napríklad:
- Integrácia vášho produktového cenníka a skladov. Všetky produkty, popisy, parametre, vlastnosti, ich varianty a obrázky ktoré sa po importe automaticky optimalizujú pre zobrazovanie v e-shope
- Synchronizácia vášho zoznamu klientov ich objednávok priamo do Profit365.
- Synchronizácia vystavených faktúr obojsmerne medzi eshopom a Profit365.
- Synchronizácia cenových skupín a zliav pre vašich zákazníkov.
- Synchronizácia kategorizácie e-shopu a produktov.
Všetky tieto integrácie znamenajú, že ak chcete editovať položky vášho e-shopu, stačí to urobiť raz v Profite a zvyšok bude urobený za vás priamo na stránke. To isté platí o objednávkach či faktúrach, ktoré sa v priebehu niekoľkých minút zobrazia priamo v ERP systéme Profit365.
V čom konkrétne sa tieto zmeny prejavia?
Ak máte napríklad sklad s tovarom v Profit365 a chcete nejaký tovar odstrániť alebo upraviť jeho vlastnosti (názov, dostupnosť atď), vďaka integrácii s naším modulom bude potrebné túto zmenu vykonať iba raz v systéme Profit365.
Ak vytvoríte faktúru k objednávke ktorá prišla z e-shopu, opäť, cez náš modul, sa táto faktúra skopíruje aj do CMS, čo znamená, že vy ako správca potom uvidíte svoje faktúry v Profite a zákazník uvidí tie svoje na stránke bez potreby niečo manuálne kopírovať alebo žiadať.
Migrácia vašich existujúcich zákazníkov z Profitu je tiež jednoduchá a akékoľvek zmeny so zákazníkmi, ktoré sa udejú v Profite, sa automaticky zmigrujú aj do vašej databázy e-shopu.
Rozmýšľate nad prepojením skladu s e-shopom a vyberáte si vhodný systém?
Ak už používate Profit365, máte e-shop a už vás unavuje jeho neustála správa na dvoch miestach, môžete si nechať vytvoriť e-shop na mieru od nás.
A ak ste ešte o Profit365 nepočuli, je na čase to zmeniť! Ako ste už videli, je to ekonomický softvér s tisíckami zákazníkov na Slovensku s množstvom profesionálnych nástrojov, ktoré určite oceníte či už ako účtovník alebo administrátor. Navyše, ak sa rozhodnete vytvoriť si alebo premigrovať svoj e-shop, dostanete zľavu na vašu prvú mesačnú platbu za službu.