Marketingové nástroje

Pridanie darčeka do Heureka feedu (gift)

Nastavenie individuálnych Heureka cien CPC pre jednotlivé produkty

Synchronizácia Heureka recenzií e-shopu a produktov

Automatickým napojením vieme sťahovať a zobrazovať recenzie e-shopu z Heureky, ktorých zobrazovaný zoznam môžeme ľubovoľne nastaviť, napríklad tak že zobrazíme len tie s 4 hviezdičkami a textovým komentárom a pod. Recenzie je možné získavať aj na produkty a zobrazovať ich v detaile produktu. V kombinácii s vlastnými recenziami produktov ich vieme spoločne prepojiť a zobrazovať tak omnoho viac hodnotení. V prepojení na rich snippets označujeme v kóde celkové hodnotenie, čo má pozitívny vplyv na výsledky vyhľadávania v Google.

Možnosť zaradiť/vyradiť produkt z Heureka feed-u

Prepojenie objednávkového, registračného a kontaktného formulára na Mailchimp

Chcete používať automatizovaný email marketing na všetkých existujúcich aj nových zákazníkov? Tento modul vám pomôže automatizovať prenos nových kontaktov získaných z objednávok, registrácii či iných formulárov priamo do databázy Mailchimp a v ňom zvoleného listu. V Mailchimpe si následne viete nastaviť automatické kampane napr. na potvrdenie odberu newslettra, alebo priamo na zaslanie prvého informačného newslettra so zľavami či seriálom noviniek.

Google enhanced ecommerce tracking

Týmto modulom získa váš marketingový tým rozšírené informácie o konverziách a pohybe návštevníkov na stránke. Implementácia zahŕňa požiadavky dokumentácie Google Analytics podľa verejnej dokumentácie, do ktorých patrí: kliknutie na produktový link (detail produktu), zobrazenie detailov produktu, impresie a kliky na interné reklamy (bannery), pridanie/odstránenie/zmena množstva produktov v košíku, sledovanie nákupných krokov košíka, nákup/konverziu. Ďalšie možnosti trackovania Google analytics je možné integrovať podľa požiadaviek na mieru https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/enhanced-ecommerce

Google feed export

Rich snippet - štruktúrované dáta

Vyhľadávače sú každým dňom inteligentnejšie, no napriek tomu im je potrebné niekedy pomôcť špeciálnymi dátami naviac, ktoré bežný užívateľ nepostrehne, no pre SEO offPage optimalizáciu sú veľmi podstatným požiadavkom. Jedným z nich sú práve štruktúrované dáta (Rich snippets) ktorými dokážeme vyhľadávačom v zdrojovom kóde povedať kde v texte sa nachádza názov produktu, jeho popis, cena, dostupnosť či hodnotenie a pod. Údajov ktoré je možné označovať je ďaleko viac a kompletne ich popisuje špecifikácia schema.org.
Výsledkom je lepšie zviditeľnenie e-shopu vo výsledkoch vyhľadávania, nakoľko napr. Google zobrazuje pod názvom stránky aj dodatočné informácie napr. o dostupnosti produktu, jeho cene, či dostupnosti. Tieto informácie majú zásadný vplyv aj na mieru prekliku (CTR) na váš e-shop, nakoľko je zobrazovaný výsledok v Google pútavejší, väčší a relevantnejší.
Touto integráciou zabezpečíme označenie dát produktov o nasledujúce údaje: názov produktu, výrobca, obrázok, krátky popis, dostupnosť, cena, mena.

Facebook pixel tracking a Facebook feed export

Implementácia Google optimize pre A/B testovanie

= zvyšovanie konverzného pomeru


WAME Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek