Blog

Spomienky na jún 2016 pre WAME.sk

Mesiac jún bol vo WAME.sk obzvlášť zaujímavý, plný noviniek, ale aj náročných dní. Nový stážisti, nové kontakty, nové priestory, nové sídlo firmy, nové zariadenia, moja svadba, teambuilding a nejaké oslavy... Koho by to zaujímalo, tak viac zistí v tomto blogu...

Spomienky na jún 2016 pre WAME.sk

Privítali sme 3 šikovné dievčatá vďaka projektu Girl's Day

Úspešne sme sa stretli so všetkými troma zaregistrovanými dievčatami, ktoré k nám prišli z Prešova. Z improvizovane plánovanej akcie na 2-3 hodinky doobedu, vznikol nakoniec zaujímavý pokec do 13-tej ktorý sme spoločne zakončili kávičkou v Bardejove.

Privítali sme 3 šikovné dievčatá vďaka projektu Girl's Day

Girl's day 28. apríla aj vo WAME.sk

Koniec apríla bude pre nás určite zaujímavý.

Okrem spúšťania viacerých projektov sme sa zapojili tento rok prvýkrát do projektu Girl's Day, ktorý v našej firme organizujeme spoločne s AJ Ty v IT.

Cieľom Girl's Day je vrámci celého Slovenska osloviť čo najviac dievčat vo veku 14-18 rokov ktoré majú záujem pracovať vo sfére IT a ukázať im možnosti ktoré tento segment ponúka.

Girl's day 28. apríla aj vo WAME.sk

Ako vytvoriť neodolateľný CTA prvok

Ak prevádzkujete dlhšie vlastný web, alebo eshop, určite ste už skúšali veľa možností, ako tam dostať ľudí z newsletteru, sociálnych sietí a pod. Niektoré fungovali viac, niektoré menej.

 

Dnes vám ponúkame 5 rád, aby vaše snaženie fungovalo viac.

Ako vytvoriť neodolateľný CTA prvok

Príručka predajcu #4: Neriešte nízky počet nákupov zľavami

Štúdie ukazujú priamu koreláciu medzi cenou, zľavou a zákazníkovým vnímaním hodnoty produktu. Čím väčšia je zľava, tým nižšia je vnímaná hodnota. Alebo inak: vysokými zľavami len ukazujete, o koľko reálne predražujete produkty, ktoré ponúkate.

Príručka predajcu #4: Neriešte nízky počet nákupov zľavami

Ako na newsletter #3 - Vylepšite si zber nových mailov

Už je tomu viac ako rok, čo sme pre vás písali články o tom, ako (a prečo) začať so zasielaním newslettera. A aj po roku sa držíme našich postupov pri zbieraní kontaktov a pri zasielaní relevantného obsahu.

 

Za ten rok sa nám veľa vecí podarilo vylepšiť a tak sme sa dnes špeciálne rozhodli, že dáme von okrem časti know-how aj nejaké konkrétne čísla.

Ako na newsletter #3 - Vylepšite si zber nových mailov

7 tipov pre lepšiu facebookovú stránku

Myslím, že nebudem ďaleko od pravdy, ak poviem, že svoju stránku na facebooku má už takmer každa väčšia aj menšia firma. Niekomu sa darí viac, niekomu menej. Prinášame vám zopár tipov, aby ste patrili do tej prvej skupiny.

7 tipov pre lepšiu facebookovú stránku

Aká kvalitná je šablóna na vašom webe?

Vy, ktorí aktívnejšie sledujete IT na Slovensku, určite sledujete aj slovensko.digital, či diskusie v rôznych facebook skupinách, ktoré sa venujú kvalite IT.

Aká kvalitná je šablóna na vašom webe?

Ako správne vytvoriť url adresu s ohľadom na SEO

Sú vaše url adresy v poriadku zo SEO hľadiska? Obsahujú podstatné kľúčové slová?

Zahrnutie podstatného slova do url adresy vie výrazne pomôcť pri dosiahnutí lepšieho umiestnenia vo výsledkoch vyhľadávania. Pre vaše SEO je vždy lepšie uvádzať url v tvare vašadomena.sk/kľúčové-slovo, ako vašadomena.sk/clanok-12

Ako správne vytvoriť url adresu s ohľadom na SEO

5 bežných chýb, pre ktoré nemáte web na prvej strane

Trápi vás, že na prvej strane v Google sa nachádza len vaša konkurencia, no váš web sa vám tam nedarí dostať? 

 

Medzi najčastejšie otázky klientov patria “ako to robia?” a “čo je zlé na mojom webe, že sa tam nevie dostať?”.

5 bežných chýb, pre ktoré nemáte web na prvej strane


WAME Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek