Blog

7 hlúpych chýb v email marketingu

Sú vaše emailové kampane optimalizované pre mobilné zariadenia?

S počtom otvorení emailov na mobilných zariadeniach, ktorý je vyšší, ako kedykoľvek predtým je optimalizácia kľúčovým faktorom k pozitívnym výsledkom. Pamätajte, príjemca, ktorý si otvorí email na mobile a nevie ho tam prečítať, si už váš email na desktope neotvorí.

 

Prinášame vám preto zoznam najzákladnejších chýb, ktorým sa treba pri tvorbe kampane vyhnúť.

7 hlúpych chýb v email marketingu

5 rád, ako znížiť mieru okamžitých odchodov

Na úvod musíme povedať, že miera okamžitých odchodov veľmi závisí od typu stránky, či obsahu, ktorý máte na webe. Mať 70% mieru odchodov na jednostránkovej Landing page nie je to isté, ako mať 70% mieru odchodov v eshope.

5 rád, ako znížiť mieru okamžitých odchodov


WAME Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek