Blog

11 rád, ako vo vianočnom období vyťažiť z eshopu maximum

Nie je žiadnym tajomstvom, že november a december sú (nie iba) pre eshopy najziskovejšie mesiace. Nie je nič jednoduchšie, ako na stránku implementovať vianočný výpredaj, ktorý obvykle končí týždeň pred Vianocami, aby sa tovar stihol doručiť.

 

Každopádne, ešte vždy nie je neskoro na implementáciu zmien, ktoré obraty môžu ešte zvýšiť. A koniec koncov, čo funguje pred Vianocami, funguje aj po celý zvyšok roku.

11 rád, ako vo vianočnom období vyťažiť z eshopu maximum

6 krokov k úspešnej SMS kampani

Emaily sa čítajú jednorázovo. Navyše si vyberáme, ktorý otvoríme, a ktorý letí rovno do koša. Narozdiel od mailu majú smsky dve veľké výhody: čítajú sa hneď a čítajú sa všetky.

 

Tento fakt netreba zneužívať a sms-kampane treba posielať len vtedy, ak je ponuka naozaj výnimočná. V opačnom prípade veľa ľudí naštvete...

6 krokov k úspešnej SMS kampani

7+1 krok, ako spraviť váš obsah atraktívnejším

Je váš obsah jednoduchý na prezeranie? Alebo ho tvorí len kopec neprívetivých odstavcov plných neštrukturovaného textu?

Podľa štatistík až 79% návštevníkov texty scannuje miesto toho, aby ich celé prečítali. Ste na tento fakt pripravení?

7+1 krok, ako spraviť váš obsah atraktívnejším


WAME Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek