8 krokov k efektívnemu obsahu na sociálnych sietiach

Hneď na úvod musím povedať, že len kvalitný obsah nestačí. Môžete ponúkať naozaj kvalitné návody, ako riešiť problémy, ktoré nikto iný riešiť nevie a nestane sa nič, keď obsah nikto nevidí. Pretože keď ho nikto nevidí, nikto ho nezdieľa a na webe je mŕtvo.

Na tento problém je však riešenie. Prestaňte svojich zákazníkov / fanúšikov nudiť na smrť. Rozprávajte zaujímavé príbehy a vytvárajte obsah, ktorý im pomôže. A zabávajte ich a učte.

8 pravidiel pre kvalitný obsah

1. Počúvajte

Sledujte záujmy a problémy vašich fanúšikov, followerov. Definujte ich problémy a snažte sa prispôsobiť váš obsah tomu, aby ste im pomohli.

2. Prestaňte publikovať blbosti

Ak máte stránku, kde sa venujete knihám, nepublikujte tam veci, ktoré sa síce vám zdajú vtipné, no nesúvisia s knihami. Ak má váš fanúšik rád mačky, pravdepodobne lajkuje inú stránku s mačkami. Od vás chce niečo relevantné ku knihám.

3. Buďte ľudskí a komunikujte

Potrebuje váš fanúšik pomoc s úplnou hovadinou, ktorú by podľa vás dokázalo spraviť aj malé decko? Neočakáva od vás výsmech, ale pomoc, tak mu pomôžte. A náležito tomu prispôsobte aj jazyk. Žiadne strápňovanie za to, že na to neprišiel sám.

4. Nájdite svoj vlastný “hlas”

Experimentujte s typom príspevkov a nájdite svoj vlastný štýl. Inak sa komunikuje s fanúšikmi dobrých kníh, inak s tými, čo sa zaujímajú o jadrovú fyziku.

5. Vždy pomáhajte

Tu podľa mňa širší komentár netreba.

6. Prispôsobte svoje pôsobenie podmienkam média

Pozor na automatické publikovanie statusov na rôzne platformy. Vyhnete sa tam napríklad pýtaniu si “Páči sa mi” na Twitteri, ako to nedávno spravila jedna celkom známa firma.

7. Vyskúšajte toľko rôznych kanálov, koľko považujete za potrebné.

Sústreďte sa potom len na tie, kde sa vaša cieľovka nachádza.

8. Ak sa dá, publikujte aj zábavnejšie a náučné príspevky

wame logo

Tvoríme e-shopy, aplikácie a informačné systémy

Mohlo by Vás zaujímať

Stretávame sa s klientmi, ktorí uvažujú medzi open-source, e-shopom na mieru alebo krabicovým riešením. Preto sme sa rozhodli venovať práve tejto téme na Ecommerce Bridge a objasniť si najčastejšie mýty a fakty. V našom blogu vysvetlíme čo vám jednotlivé riešenia môžu priniesť a v čom vás môžu v budúcnosti obmedzovať.
24. novembra 2023 sa o 00:00:01hod. rozbehne celosvetová reklamná kampaň roka - Black Friday. Veľa tovaru, úžasné zľavy a akcie, a hlavne veľký nápor kupujúcich na online trh. Veľká príležitosť výhodne nakúpiť a v neposlednom rade hlavne predať. Ako sa však na BLACK FRIDAY správne pripraviť z pohľadu e-shopu?
Samozrejme, že aj keď nie je možné zaručiť stopercentnú spoľahlivosť, tieto nástroje môžu poskytnúť užitočné informácie a recenzie od iných užívateľov. Poďme sa bližšie pozrieť na to, ako tieto aplikácie fungujú a čo je ich výsledkom.