MAS Slanské vrchy - Topľa | massvt.sk

Náš klient - Miestna akčná skupina Slanské vrchy - Topľa je združenie, ktoré spája obce a subjekty v regióne za účelom efektívnejšieho čerpania eurofondov. Pre túto skupinu sme vytvorili grafickú identitu a webstránku. 

 

 

ZAČÍNAME: LOGO

 

 

Prvým zadaním, ktoré sme od klienta dostali bolo vypracovanie loga. To má znázorňovať Slanské vrchy a Topľu, keďže práve tento územý celok táto skupina združuje. Pre klienta sme pripravili niekoľko návrhov, z nich si vybral tento:

 

indentita

 

Ďalšie prezentované návrhy:

CMYK 83/63/0/0
RGB 0/100/232
HEX #0064e8
CMYK 82/7/100/1
RGB 27/165/75
HEX #1ba54b
CMYK 67/60/58/42
RGB 70/70/70
HEX #464646
CMYK 4/3/3/0
RGB 242/240/240
HEX #f2f0f0

 

 

 

POKRAČUJEME: CORPORATE IDENTITY

 

 

 

indentita

 

 

Cieľom budovania identity je dostať do povedomia značku prostredníctvom používania jej symbolov. Keďže MAS sa venuje primárne využívaniu eurofondov v regióne a eurofondy sú známe papierovaním, príťažlivý a jednotný vizuál môže byť len prínosom. Vytvorili sme preto jednoduchý hlavičkový papier a vizitky.

 

V tomto "odvetví" sa obvykle používa trojica základných fontov, ktorý ponúka Microsoft Word. Times New Roman, Arial a Calibri. My sme sa rozhodli pre bezpätkový font a ako alternatívu k Arialu a Calibri sme použili font Titillium. Okrem toho, že je podobný spomínaným "základným" fontom, obsahuje väčšiu škálu foriem - až 16 (Arial a Calibri len 4). To je síce pre bežného úradníka bezpredmetné, no pri tvorbe propagačných materiálov je to veľká výhoda.

 

 

fonty

 

Po vytvorení identity MAS sme pokračovali tvorbou webu.

 

 

WEB: DIZAJN A PROGRAMOVANIE

 

 

dizajn

 

Finálny návrh dizajnu webu pre massvt.sk

 

homepage

 

Prezentujeme krásy kraja. Pri dizajnovaní šablóny článku bola našim hlavným cieľom prezentácia krás okolia. Práve preto sme zvolili oveľa väčší priestor na úvodnú fotografiu, ako je zvykom. Táto fotografia zaberá celý priestor bežných malých monitorov.

 

produkt

 

popis